today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#rADionica: Novi horizonti komunikacije s potrošačima

Izazov 250215- (294 of 350)Posle uspeha koji je doživeo prvi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015, portal Marketing mreža nastavlja umrežavanje i edukaciju kolega iz struke tokom cele godine, kroz mesečne interaktivne rADionice. Treća po redu rADionica na temu „Novi horizonti komunikacije s potrošačima: između ubeđivanja i zavođenja“ biće održana 23. juna u hotelu Jump Inn u Beogradu, sa početkom u 15 časova. rADionicu će voditi Dušan Kosanović, strateški planer i Đorđe Trikoš, Insight & Communication Strategist u agenciji Ovation BBDO.

Klasično shvatanje advertajzinga polazi od stava da se do potrošača dolazi ubeđivanjem – predstavljanjem benefita datog proizvoda uz pomoć atraktivne izražajne forme. Nova shvatanja advertajzinga ističu da su odluke o kupovini mahom iracionalne; odluke se donose impulsivno i naknadno racionalizuju, pa stoga i komunikaciona poruka treba da se zasniva na pokretanju tih iracionalnih motiva – na zavođenju.

Cilj ove radionice biće da se uz pomoć timskog rada utvrde mogući iracionalni motivi za kupovinu pojedinačnih proizvoda.

rADionica je namenjena svima koji žele da usavrše svoje veštine u cilju postizanja boljih poslovnih rezultata, steknu praktično i primenjivo znanje i umreže se sa kolegama iz Srbije i regiona. rADionica traje tri sata, a akcenat je na praktičnom radu. Na kraju rADionice, polaznici dobijaju sertifikat.

O predavačima:
Dušan Kosanović – Komunikacijama se strastveno bavi više od 20 godina, u svim njenim pojavnim oblicima. Od tradicionalnih i novih medija, preko društvenih pokreta, do advertajzinga. Kao strateški planer agencije Ovation BBDO nastoji da trendove pokreće, umesto da ih prati. Posebno je ponosan na uspehe brendova kao što su Chipsy, C kafa i Pardon, jer su istinski emotivni saveznici u svakodnevici ljudi.

Đorđe Trikoš – U vodama komunikacija zaplivao je po pozivu. U agenciji Ovation BBDO radi od 2013, kao Insight & Communication Strategist, sa klijentima kao što su UniCredit Bank, SBB, Generali. Prethodno iskustvo sticao je u marketing i SME departmanima kompanija Microsoft i PIN Computers, a obrazovanje je stekao na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Beogradu. Posebno je zainteresovan za primenu kognitivne nauke i bihevioralnih istraživanja u oblasti advertajzinga.

Prijave za rADionicu otvorene su do 12. juna, a broj mesta je ograničen.

Cena kotizacije iznosi 5.000 dinara. 

Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%. Članovima UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera, DSOJ i drugih strukovnih udruženja u regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.

Za više informacija: ivana@www.marketingmreza.rs.

Facebook, Twitter, LinkedIn

Zvaničan haštag: #rADionica

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

2 KOMENTARA

  1. Postovani,
    mailovi koje saljem na ivana@www.marketingmreza.rs mi se vracaju.
    olim vas da mi navedete koje informacije su vam potrebne da biste nam poslali predracun za kotizaciju. U pitanju je radionica: Novi horizonti komunikacije sa potrosacima.
    Srdacan pozdrav,
    Visnja Pavlovic

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!