Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Digital donosi nove prilike za razvoj, ali i pretnje!

Konferencija NEM 2015 i ove će se godine održati u Dubrovniku od 9. do 11. juna, u hotelu Dubrovnik Palace. Jedan od istaknutih govornika na ovogodišnjem NEM-u je i Aleks Hadbank, direktor za pay-TV tržišta u razvoju pri Modern Times Groupu, koji će govoriti o uticaju second screen gledanja na rejtinge, prodaju oglasa i angažovanost na društvenim mrežama.

Koji je najbolji način pristupa različitim tržištima? Postoji li sveobuhvatni recept za uspeh ili je verovatnije da će individualni pristup doneti nove klijente?
Gledaoci žele najbolji sadržaj u određenom žanru i žele ga gledati na platformi po sopstvenom izboru. Kad usvajamo sadržaj i planiramo raspored, područje Srednje i Istočne Evrope uvek nam je prvo u glavi. Kad ste deo međunarodne grupe, to vam daje moć i veze da premijerno kupujete sadržaj koji je važan za regiju. Također lokalizujemo i FEEDS. Naše iskustvo na tržištu i istraživanja pokazuju da publika u Srednjoj i Istočnoj Evropi voli proverene dokumentarne programe. Viasat History – jedini kanal u regiji koji se u potpunosti bavi istorijom – ima dobre rezultate u ciljnoj grupi, a i šire.

Imate veliko iskustvo u digitalnoj industriji, možemo reći da ste pratili njegov razvoj u medijskoj industriji. Kako gledate na tu evoluciju i kako zamišljate budućnost digitala?
Digital znači mnogo stvari raznim ljudima, kompanijama i sektorima. Ali mislim da je važno gledati ga iz perspektive potrošača i početi odatle. Dolazak brzog broadbanda zajedno s povezanim uređajima (pametni telefoni, tableti, igre i slično) pruža gledaocima mnogo više izbora i komfora u tome čemu i kako pristupaju, a time i više kontrole. Zanimljivo je da je gledanju „na zahtev“ trebalo 15 godina da ga potpuno prihvate i da uđe u mainstream, ponovo bez sumnje potpomognuto brzim broadbandom, kao i mlađim gledaocima. U Virgin Mediji imali smo više od milijardu gledanja „na zahtev“ svake godine. Očekujem da će digital rasti s vremenom. Donosiće nove prilike za razvoj, ali i pretnje platformama. No donosit će i sadržaj proizvođačima kako očekivanja potrošača budu rasla, zajedno s olakšanom dostupnosti i otkrivanjem relevantnog sadržaja.

Kako vidite budućnost linearnih kanala s obzirom na to da je pod stalnom pretnjom novih tehnologija?
U Ujedinjenom Kraljevstvu, gde živim, 98% gledanja i dalje se odnosi na televiziju, stoga mislim da joj je budućnost neko vreme sigurna. Ipak, ne možemo zanemariti da postoji rastuća promena koju hrani proboj umreženih uređaja, kao i mlađa digitalna generacija. Kao operater platforma razumem izazove naših distribucijskih partnera. Svi naši kanali nude puna catch-up i multi-screen prava pa pay-TV operateri mogu slobodno ponuditi gledanje uživo ili s odmakom, u pokretu.

Kakva je percepcija Second Screena u rastućem tržištu? Šta je, po vašem mišljenju, najveći izazov za ovu uslugu?
Mislim da niko još nije našao čarobnu formulu za jednu sveobuhvatnu uslugu Second Screena, međutim, kako sam već rekao, ne možete negirati da dolazi, pogotovo uz spajanje brzim broadbandom na našim tržištima. Mnogi operateri stvorili su sopstvene aplikacije, a jednako tako neke emisije i kanali stvorili su vrlo dobre aplikacije da bi poboljšali iskustvo gledanja i interakciju, ali zasad je to rascepkano tržište. Mi radimo s celim tržištem, a što je najvažnije, pratimo potrošačke trendove da bismo osigurali da gledaoci prvo pomisle na nas.

 

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!