Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 682

Google program za jedinstveno digitalno tržište

0

REGION – Google najnoviji projekat „Ambasadori sredstava razvoja“, u koji su uključene i tri hrvatske kompanije, usmeren je na uklanjanje prepreka između evropskih država tako da bi do kraja sledeće godine i hrvatske male i srednje kompanije mogle lakše pristupiti evropskom digitalnom tržištu.

#istraživanje: Kako konzumiramo medije?

0

SVET – Razvojem društvenih medija i mobilnih tehnologija potrošačima su informacije na dohvat ruke. Nove tehnologije omogućile su potrošačima da budu aktivni kreatori informacija, kao i da filtriraju sadržaj koji žele da čitaju, slušaju i gledaju.

Još jedan razlog za selfi!

0

Da se ne lažemo, svi posmatramo Fantu kao mlađu, ružniju sestru Coca-Cole. Kad ovaj brend započne kampanju gde su u centru pažnje limenke koje se razlikuju u elementima dizajna, svi pomalo doživimo Coca-Cola déjà vu.

Ideje čija rešenja opstaju!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

Uz sistem „personas“ Twitter olakšao oglašavanje!

SVET – Twitter želi oglašivačima da olakša ciljanje oglasa, pa je u petak predstavio funkciju pod nazivom „ličnosti“ („personas“), koja omogućava brendovima da deluju ka ciljnim grupama korisnika na osnovu toga da li imaju fakultetske diplome, da li su roditelji, da li zarađuju više ili manje od 100.000 dolara ili vode male biznise itd.

Svaki mail je brief (ponekad)

0

Ne tako davno, pisali smo o tome kako napisati dobar brief i zašto se uošte zamarati time. Toga je većina klijenata svesna i dobro osmišljeni briefovi pristižu na adresu account managera čim se radi o većem zadatku, novoj kampanji ili pozivu na pitch.

Opstaju ideje koje su deo rešenja!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

PRO.PR Interactive 18. septembra u Sarajevu

0

REGION – Organizacioni odbor PRO.PR konferencije danas je objavio program jednodnevnog seminara PRO.PR Interactive, koji će se održati u hotelu Hollywood u Sarajevu 18. septembra.

Ko su najuticajniji globalni PR stručnjaci u 2015.?

0

SVET – PR Week objavio je listu najuticajnih i najmoćnijih stručnjaka u oblasti odnosa s javnošću, koji su između ostalog poznati po svojim efektnim globalnim strategijama, čije kompanije se šire na nova tržišta, beleže kontinuirano povećanje rasta i agencije promovišu integrisani biznis model.

Slovenija vodeća zemalja u Evropi po rastu tržišta onlajn oglašavanja

0

SVET – IAB Europe u saradnji sa IHS Technology objavio je u Briselu AdEx Benchmark 2014 izveštaj – vodič kroz stanje tržišta onlajn oglašavanja u Evropi.