today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uz sistem „personas“ Twitter olakšao oglašavanje!

SVET – Twitter želi oglašivačima da olakša ciljanje oglasa, pa je u petak predstavio funkciju pod nazivom „ličnosti“ („personas“), koja omogućava brendovima da deluju ka ciljnim grupama korisnika na osnovu toga da li imaju fakultetske diplome, da li su roditelji, da li zarađuju više ili manje od 100.000 dolara ili vode male biznise itd.

Oglašivači sada mogu ciljati na diplomante, ali i odrediti smer koji žele, pol, lokaciju i interese.

Oglašivači su i u prošlosti mogli sastaviti slične ciljne parametre na Twitter-u, ali sada mogu graditi preciznije kampanje sa samo jednim ili dva klika. Ova tehnološka firma iz San Francisca koristi i postojeća partnerstva sa kompanijama Acxiom i Datalogix kako bi donela ovakve opcije ciljanja.

Više informacija pročitajte na Twitter blogu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!