today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svaki mail je brief (ponekad)

Ne tako davno, pisali smo o tome kako napisati dobar brief i zašto se uošte zamarati time. Toga je većina klijenata svesna i dobro osmišljeni briefovi pristižu na adresu account managera čim se radi o većem zadatku, novoj kampanji ili pozivu na pitch.

Svaka agencija voli baš takve zadatke jer, kada se dobro odrade, akumuliraju nove prihode i stvaraju potrebe za fakturama, omiljenim oruđem svakog account managera.

Dobar brief svog čitaoca ostavlja s jasnim odgovorima na pet ključnih pitanja:

  • Šta klijent želi?
  • Šta ima za ponuditi kupcu / korisniku?
  • Ko je taj kupac / korisnik?
  • Kako mu agencija može u tome pomoći?
  • Kojim sredstvima i unutar kojih okvira agencija to treba postići?

U agencijskoj svakodnevici, briefovi su ređa pojava nego što bismo mi to voleli. Ne zato što živimo isključivo za pitcheve i image kampanje, već zato što, kako i naslov kaže, u svakodnevici account managera, svaki mail je brief.

Glavnica svakodnevnog radnog vremena odlazi na naočigled manje, nove zadatke kod postojećih klijenata, a koji su zapravo dopune već dogovorenih projekata. Ti zadaci stižu putem maila, uz telefonske dopune, a ranije uhodana saradnja sa nedeljnim ili mesečnim sastancima služi za najavu posla ili rešavanje eventualnih nedoumica. Ono što često karakterizuje te takozvane “tekućice” jeste što se jako puno toga u njima podrazumeva. A to podrazumevanje je jako klizavo područje. Pitajte bilo kog accounta.

Lepo je imati osećaj da smo s klijentom na istoj talasnoj dužini kad govorimo o zadacima. I ne možemo reći da nam ponekad ne imponuje osećaj da nas klijent smatra gotovo pa delom svog tima, što znači da nam ne treba previše objašnjavanja, jer smo ionako u toku zbivanja, odluka, razmišljanja i planova.

Stvarnost je, međutim, nešto drugačija. Account na mail dobija zahtev za kreativnim rešenjem. Deo se u njemu kaže, deo se podrazumeva. Nešto se da iz toga pretpostaviti. Kako bi zadatak krenuo u realizaciju ili osmišljavanje ideje, account to prvo treba preneti kreativnom timu. A kreativni timovi nekako vole postavljati dodatna pitanja kad dobiju novi zadatak. Kažu da im pomažu u osmišljavanju ideja i rešenja bez opasnosti da krenu stranputicom ili se izgube u svojoj ličnoj viziji zadatka.

Ceo tekst pročitajte na ADukacija blogu.

Izvor: I TO NIJE SVE!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!