SVET – IAB Europe u saradnji sa IHS Technology objavio je u Briselu AdEx Benchmark 2014 izveštaj – vodič kroz stanje tržišta onlajn oglašavanja u Evropi.
U ovogodišnjem izveštaju zabeleženo je da je onlajn oglašavanje u 2014. godini dostiglo dvocifren rast od 11,8%, petu godinu zaredom, čime je dostiglo vrednost od 30,7 milijardi evra. Pored televizije, onlajn oglašavanje zauzima čvrstu drugu poziciju kao medij. Sva evropska tržišta beleže pozitivan skok, tako da dvocifreni rast nije zasluga samo razvijenijih, vodećih tržišta.
10 vodećih zemalja po rastu tržišta onlajn oglašavanja:
- Slovenija – 43,1%
- Irska – 33,3%
- Belorusija – 32,8%
- Turska – 20,8%
- Mađarska – 19,5%
- Bugarska – 18,7%
- Rusija – 17,3%
- Grčka – 16,3%
- Austrija – 16,0%
- Belgija – 16,0%
“Deveto izdanje AdEx Benchmark izveštaja ističe kako nove oglašivačke mogućnosti kao što su programmatic (automatizovana prodaja digitalnog oglasnog prostora), mobilno i video oglašavanje, kao i merenje efikasnosti oglašavanja, podržano edukacijom, doprinose rastu. Nastojimo da sarađujemo sa našim članovima kako bismo im pomogli da usvoje standarde u cilju bolje saradnje sa oglašivačima kojima je neophodno da zadobiju poverenje u nove oglašivačke mogućnosti”, rekla je Towsend Fennah, CEO IAB Europe.
Više informacija na IAB Srbija.