Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 683

Ideje za koje biste se svaki put iznova borili!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

Unikatan bilbord za novi Auris

0

Mladi likovni umetnik Đurađ Stevanović završio je crtanje prvog unikatnog bilborda u ulici Kralja Milana u Beogradu. Tako je novi Auris našao svoje mesto u srcu grada i prestavljen je umetničkom slikom mladog urbanog umetnika tehnikom grafita.

#istraživanje: Kako koristimo Twitter?

SVET – Sa 302 miliona aktivnih korisnika, Twitter je odlična platforma za direktnu komunikaciju sa potrošačima i razmenu mišljenja, pokazalo je najnovije istraživanje kompanije HubSpot.

Ideje koje opstaju omogućavaju da ljudi jednostavnije funkcionišu!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

SoMo Borac: Otvorene prijave, otkriven žiri i nove kategorije!

0

REGION – Kako se približava regionalni medijsko-marketinški festival, Weekend Media Festival, tako dolazi i vreme SoMo Borca, događaja za digitalne profesionalce, koji se organizuje već treću godinu zaredom. SoMo Borac prepoznaje najbolje iz digitalnog sveta pa će se tako ove godine dodeliti čak 24 statue printane u 3D tehnologiji, u osam kategorija.

Prva knjiga objavljena na Instragramu

SVET – Jason Sperling, izvršni kreativni direktor u agenciji RPA, počeo je sa objavljivanjem svoje nove knjige „Look at Me When I’m Talking to You“. Knjiga će biti objavljena isključivo na Instragramu, i to jednu po jednu stranicu.

Sav progres zasnovan je na idejama!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

„Liderstvo bez titule“ zameniće klasičnu hijerarhiju!

0

Eri „liderstva po hijerarhiji“ bliži se kraj, a njeno mesto ubrzano zauzima „liderstvo bez titule“, pokazala je najnovija globalna studija kompanije Ketchum, jedne od vodećih svetskih konsultantskih kuća u oblasti komunikacija. Od preko 6.000 ispitanika u 12 zemalja, 41% smatra da liderstvo prvenstveno treba da dolazi od organizacije i svih njenih zaposlenih, dok samo 25% kao lidera vidi isključivo direktora.

Ideje koje opstaju polaze iz univerzalne ljudske istine!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

Šta je potrebno da budete uspešan CEO neke agencije?

0

SVET – Miles Young, globalni CEO Ogilvy & Mather, u intervjuu za The Drum, istakao je da je važno imati viziju i dobro zasukati rukave.