Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?
Mladi likovni umetnik Đurađ Stevanović završio je crtanje prvog unikatnog bilborda u ulici Kralja Milana u Beogradu. Tako je novi Auris našao svoje mesto u srcu grada i prestavljen je umetničkom slikom mladog urbanog umetnika tehnikom grafita.
SVET – Sa 302 miliona aktivnih korisnika, Twitter je odlična platforma za direktnu komunikaciju sa potrošačima i razmenu mišljenja, pokazalo je najnovije istraživanje kompanije HubSpot.
Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?
REGION – Kako se približava regionalni medijsko-marketinški festival, Weekend Media Festival, tako dolazi i vreme SoMo Borca, događaja za digitalne profesionalce, koji se organizuje već treću godinu zaredom. SoMo Borac prepoznaje najbolje iz digitalnog sveta pa će se tako ove godine dodeliti čak 24 statue printane u 3D tehnologiji, u osam kategorija.
SVET – Jason Sperling, izvršni kreativni direktor u agenciji RPA, počeo je sa objavljivanjem svoje nove knjige „Look at Me When I’m Talking to You“. Knjiga će biti objavljena isključivo na Instragramu, i to jednu po jednu stranicu.
Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?
Eri „liderstva po hijerarhiji“ bliži se kraj, a njeno mesto ubrzano zauzima „liderstvo bez titule“, pokazala je najnovija globalna studija kompanije Ketchum, jedne od vodećih svetskih konsultantskih kuća u oblasti komunikacija. Od preko 6.000 ispitanika u 12 zemalja, 41% smatra da liderstvo prvenstveno treba da dolazi od organizacije i svih njenih zaposlenih, dok samo 25% kao lidera vidi isključivo direktora.
Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?
SVET – Miles Young, globalni CEO Ogilvy & Mather, u intervjuu za The Drum, istakao je da je važno imati viziju i dobro zasukati rukave.