Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 684

Otvorene prijave za BalCannes!

0

REGION – Regionalna revija reklamnih agencija BalCannes ovog se septembra četvrti put održava kao deo Weekend Media Festivala u Rovinju. Pozvane da učestvuju su sve reklamne agencije iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.

Ne koristimo dovoljno prednosti domaćeg terena!

0

Neda Lazić, Category Activation Manager u kompaniji GSK Consumer Healthcare, specijalno za Marketing mrežu govori koliko prostora za kreativnost ima u farmaceutskoj industriji, da li je adaptacija inostranih kampanja bolji izbor od lokalne produkcije, ali i ocenjuje stanje u kreativnoj industriji u Srbiji.

Tamna strana e-mail marketinga

Ako dolazite iz oblasti digitalnog marketinga, verovatno ćete se složili s tvrdnjom da je jedan od najpodcenjenijih digitalnih marketinških kanala upravo e-mail marketing. Konverzije takvih kampanja su i do tri puta veće nego na društvenim mrežama i zasigurno zaslužuju veću pažnju marketinških stručnjaka (McKinsey&Company).

Oglašavanje na Internetu premašiće TV

SVET – Internet postaje dominantan oglasni medij, koji će do 2020. nadmašiti televiziju u toj oblasti, rezultat je najnovijeg istraživanje agencije Zenith Optimedia.

Opstaju samo ideje sprovedene u delo!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

Opstaju ideje koje inspirišu promenu!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

Objavljeni rezultati ECM 2015

0

SVET – Moć podataka i kvalitetno upravljanje komunikacijama i dalje su najveći izazovi za PRofesionalce širom Evrope – navodi se u najvećem međunarodnom istraživanju o komunikacijama ECM 2015, koje sprovode Evropska asocijacija za obrazovanje i istraživanje u oblasti odnosa s javnošću (EUPRERA) i Evropska asocijacija direktora komunikacija (EACD) uz podršku međunarodne mreže PR agencija – Ketchum.

Dvocifren rast internet oglašavanja u SAD-u u prvom kvartalu

0

SVET – Prema najnovijem izveštaju sprovedenom od strane IAB US i PwC US, prihodi od internet oglašavanje u SAD-u u prvom kvartalu 2015. godine dostigli su čak 13,3 milijarde dolara, što je čak 16% više u odnosu na prihode u prvom kvartal 2014. godine, koji su iznosili 11,4 milijarde dolara.

Opstaju ideje koje „rade“ na emocije!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

Sporto konferencija 19. i 20. novembra u Portorožu

0

REGION – Sporto konferencija održaće se ove godine 19. i 20. novembra u Portorožu (Slovenija). Kao i prethodnih godina, Sporto će 11. put za redom na jednom mestu okupiti najvažnija imena iz oblasti sportskog marketinga i sponzorstva, koji će diskutovati o najnovijim trendovima u ovoj oblasti.