Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 685

Kuda idu bankarstvo i mediji?

REGION – Osmi Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održaće se ove godine od 24. do 27. septembra u festivalskom prostoru stare Tvornice duvana u Rovinju. Kao i prethodnih godina, svi posetioci Weekend Media Festivala mogu očekivati bogat program sa zanimljivim predavanjima, panelima i prezentacijama na temu digitala, medija i marketinga pa sve do ključnih poslovnih tema.

Godina medija i kreativne integracije

SVET – Postoji fundamentalna istina o promeni u našem medijskom univerzumu. Formula za delotvornost medija više nije jednostavno proračun dosega i frekvencije. Veliki i mali oglašivači sada moraju razmotriti složeniju jednačinu domašaja, učestalosti i uticaja. Impresije koje najviše znače su one koje zapravo stvaraju druge.

Opstaju samo ideje koje su se pokazale moćnim u fazi primene!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

Dve nagrade EACA Care Awards za Saatchi&Saatchi Beograd!

0

Agencija Saatchi&Saatchi Beograd osvojila je u Briselu dve EACA Care nagrade, koju Evropski parlament i Evropska asocijacija medijskih i marketinških agencija (EACA) dodeljuju najboljim humanitarnim i društveno odgovornim kampanjama.

Ukoliko nema emocije, nema ni uspeha u komunikaciji!

0

Tanja Tatomirović (@Lavche73), komunikolog, autor knjige o fašističkoj radio propagandi i koordinator za komunikacije u kompaniji Microsoft za Srbiju i region, specijalno za Marketing mrežu govori da li su nove tehnologije „saveznik“ ili „protivnik“ kompanijama i šta znači „biti cela osoba“ na Twitteru.

New Moment osvojio dva Kanska lava!

0

Agencija New Moment New Ideas Company osvojila je dve nagrade – dva Lava na ovogodišnjem Advertising Festivalu u Kanu (Cannes Lions), najvećem svetskom festivalu kreativnosti.

Google predstavio nove alate za oglašivače

0

SVET – Google donosi jasniju sliku oglašavanja u svet mobilnih uređaja sa tri tehnološka unapređenja koje je ova kompanija najavila na konferenciji održanoj u Florida Keys-u. Uz Neala Mohana, potpredsednika koji je i dalje na čelu oglašivačkog poslovanja na ekranima, Google je predstavio nove usluge koje pomažu oglašivačima da efikasnije mere digitalne kampanje na svim uređajima.

Navike rukovodilaca kompanija na društvenim mrežama

0

SVET – Weber Shandwick istraživao je online navike 50 CEO-a kompanija koje su se pojavile u Fortune Global 500 listi za 2014. godinu. Rukovodioci su bili iz SAD-a, Evrope, Azije i Pacifika, kao i Latinske Amerike.

Ideje koje opstaju!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

Milenijalsi i društveni mediji!

SVET – Društveni mediji doneli su sa sobom pravu revoluciju u komunikaciji. PRofesionalci sada svakodnevno moraju da smišljaju nove i uzbudljivije načine kako da pridobiju potrošače i zadrže njihovu pažnju. Danas imate mogućnost da stupite u direktan kontakt sa svojim potrošačima i čujete šta oni misle o vašem proizvodu ili usluzi u realnom vremenu.