Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Opstaju samo ideje koje su se pokazale moćnim u fazi primene!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

„Opstaju samo ideje koje su se pokazale moćnim u fazi primene. Dodatno, ako pričamo o kreativnim idejama, opstanak iste, po pravilu je opravdan povratom resursa koji su uloženi u ideju i realizaciju komunikacije-kampanje.“ Dejan Ranđić, generalni direktor, DNA communications

 

 

Branka-Conic„Ideje koje opstaju su one koje nam uvek iznova probude emocije, bilo da je to osmeh ili suze. Koliko god postajali digitalni, i mi i svet u kome živimo, emocije ostaju glavni kanal komunikacije kojim stižemo do druge osobe.“ Branka Conić, direktor, New Moment PR agencija

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!