Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Opstaju samo ideje koje su se pokazale moćnim u fazi primene!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

„Opstaju samo ideje koje su se pokazale moćnim u fazi primene. Dodatno, ako pričamo o kreativnim idejama, opstanak iste, po pravilu je opravdan povratom resursa koji su uloženi u ideju i realizaciju komunikacije-kampanje.“ Dejan Ranđić, generalni direktor, DNA communications

 

 

Branka-Conic„Ideje koje opstaju su one koje nam uvek iznova probude emocije, bilo da je to osmeh ili suze. Koliko god postajali digitalni, i mi i svet u kome živimo, emocije ostaju glavni kanal komunikacije kojim stižemo do druge osobe.“ Branka Conić, direktor, New Moment PR agencija

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!