SVET – Google donosi jasniju sliku oglašavanja u svet mobilnih uređaja sa tri tehnološka unapređenja koje je ova kompanija najavila na konferenciji održanoj u Florida Keys-u. Uz Neala Mohana, potpredsednika koji je i dalje na čelu oglašivačkog poslovanja na ekranima, Google je predstavio nove usluge koje pomažu oglašivačima da efikasnije mere digitalne kampanje na svim uređajima.
Mohan je u razgovoru za Adweek uoči konferencije predstavio ukratko nove mogućnosti koje dolaze kao Google-ov odgovor na Facebook-ov napad u vezi sa mobilnim oglašavanjem. Facebook je oglašivačima pružio mogućnost jasne slike o identitetu potrošača kako bi im pomogao da kreiraju ciljane poruke, a i Facebook i Google grade usluge o podacima koje oglašivačima mogu pokazati šta je efikasno od onoga što rade.
„Vodimo računa da oglašivači i izdavači imaju alate koji su im potrebni da dopru do potrošača u mobilnom svetu“, rekao je Mohan u telefonskom intervjuu. „Jedna od najvažnijih najava je merenje na više uređaja (cross-screen measurment) u DoubleClick oglasima“.
Cross-screen measuring je nešto na šta su fokusirani svi veliki igrači u svetu oglašavanja, uključujući AOL, Yahoo, Twitter i druge kompanije.
Više informacija pronađite na AdWeeku.
Foto: AdWeek