today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Google predstavio nove alate za oglašivače

SVET – Google donosi jasniju sliku oglašavanja u svet mobilnih uređaja sa tri tehnološka unapređenja koje je ova kompanija najavila na konferenciji održanoj u Florida Keys-u. Uz Neala Mohana, potpredsednika koji je i dalje na čelu oglašivačkog poslovanja na ekranima, Google je predstavio nove usluge koje pomažu oglašivačima da efikasnije mere digitalne kampanje na svim uređajima.

Mohan je u razgovoru za Adweek uoči konferencije predstavio ukratko nove mogućnosti koje dolaze kao Google-ov odgovor na Facebook-ov napad u vezi sa mobilnim oglašavanjem. Facebook je oglašivačima pružio mogućnost jasne slike o identitetu potrošača kako bi im pomogao da kreiraju ciljane poruke, a i Facebook i Google grade usluge o podacima koje oglašivačima mogu pokazati šta je efikasno od onoga što rade.

„Vodimo računa da oglašivači i izdavači imaju alate koji su im potrebni da dopru do potrošača u mobilnom svetu“, rekao je Mohan u telefonskom intervjuu. „Jedna od najvažnijih najava je merenje na više uređaja (cross-screen measurment) u DoubleClick oglasima“.

Cross-screen measuring je nešto na šta su fokusirani svi veliki igrači u svetu oglašavanja, uključujući AOL, Yahoo, Twitter i druge kompanije.

Više informacija pronađite na AdWeeku.

Foto: AdWeek

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!