Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Google predstavio nove alate za oglašivače

SVET – Google donosi jasniju sliku oglašavanja u svet mobilnih uređaja sa tri tehnološka unapređenja koje je ova kompanija najavila na konferenciji održanoj u Florida Keys-u. Uz Neala Mohana, potpredsednika koji je i dalje na čelu oglašivačkog poslovanja na ekranima, Google je predstavio nove usluge koje pomažu oglašivačima da efikasnije mere digitalne kampanje na svim uređajima.

Mohan je u razgovoru za Adweek uoči konferencije predstavio ukratko nove mogućnosti koje dolaze kao Google-ov odgovor na Facebook-ov napad u vezi sa mobilnim oglašavanjem. Facebook je oglašivačima pružio mogućnost jasne slike o identitetu potrošača kako bi im pomogao da kreiraju ciljane poruke, a i Facebook i Google grade usluge o podacima koje oglašivačima mogu pokazati šta je efikasno od onoga što rade.

„Vodimo računa da oglašivači i izdavači imaju alate koji su im potrebni da dopru do potrošača u mobilnom svetu“, rekao je Mohan u telefonskom intervjuu. „Jedna od najvažnijih najava je merenje na više uređaja (cross-screen measurment) u DoubleClick oglasima“.

Cross-screen measuring je nešto na šta su fokusirani svi veliki igrači u svetu oglašavanja, uključujući AOL, Yahoo, Twitter i druge kompanije.

Više informacija pronađite na AdWeeku.

Foto: AdWeek

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!