REGION – Osmi Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održaće se ove godine od 24. do 27. septembra u festivalskom prostoru stare Tvornice duvana u Rovinju. Kao i prethodnih godina, svi posetioci Weekend Media Festivala mogu očekivati bogat program sa zanimljivim predavanjima, panelima i prezentacijama na temu digitala, medija i marketinga pa sve do ključnih poslovnih tema.
„Već osam godina zaredom ovaj trodnevni festival uspešno okuplja vrhunske stručnjake iz oblasti komunikacija i marketinga. U okruženju dinamičnih promena na tržištu dovodimo vizionare koji su okrenuti budućnosti i tako pridonosimo stvaranju novih trendova“, najavljuje direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.
Programmatic je jedan od buzzworda godine. Svi pričaju o tome, a malo ih zaista zna o čemu se radi. Iako je u Evropi još uvek u začecima, u SAD-u postaje osnovni pristup zakupu medija. Sve što vas zanima o ovom procesu koji će zauvek promeniti način na koji kupujemo medijski prostor objasniće nam Caspar Schlickum, izvršni direktor kompanije Xaxis EMEA.
Na Weekend dolazi i Mark Dek, digitalni stručnjak i konsultant specijalizovan za inovacije i sprovođenje inovativnih procesa, koji je radio za najveće nizozemske banke.
SoMo Borac nagrada i BalCannes već tradicionalno deo Weekenda
Weekend i HURA nastavljaju i sa BalCannes revijom najboljih reklamnih agencija iz šest zemalja regije, nezaobilaznim delom Weekenda za sve marketinške stručnjake. Prijave za ovogodišnje izdanje su otvorene i traju sve do 10. septembra. Za više informacija posjetite www.balcannes.com.
Osmi Weekend po treći će put biti domaćin dodele SoMo Borac nagrada u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 i Jasno i Glasno. SoMo Borac je nagrada za one koji su u social ili mobile kategoriji napravili nešto čime se ponose i žele to podeliti sa svima. Više informacija na http://somoborac.com.