Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kuda idu bankarstvo i mediji?

REGION – Osmi Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održaće se ove godine od 24. do 27. septembra u festivalskom prostoru stare Tvornice duvana u Rovinju. Kao i prethodnih godina, svi posetioci Weekend Media Festivala mogu očekivati bogat program sa zanimljivim predavanjima, panelima i prezentacijama na temu digitala, medija i marketinga pa sve do ključnih poslovnih tema.

„Već osam godina zaredom ovaj trodnevni festival uspešno okuplja vrhunske stručnjake iz oblasti komunikacija i marketinga. U okruženju dinamičnih promena na tržištu dovodimo vizionare koji su okrenuti budućnosti i tako pridonosimo stvaranju novih trendova“, najavljuje direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.

Programmatic je jedan od buzzworda godine. Svi pričaju o tome, a malo ih zaista zna o čemu se radi. Iako je u Evropi još uvek u začecima, u SAD-u postaje osnovni pristup zakupu medija. Sve što vas zanima o ovom procesu koji će zauvek promeniti način na koji kupujemo medijski prostor objasniće nam Caspar Schlickum, izvršni direktor kompanije Xaxis EMEA.

Na Weekend dolazi i Mark Dek, digitalni stručnjak i konsultant specijalizovan za inovacije i sprovođenje inovativnih procesa, koji je radio za najveće nizozemske banke.

SoMo Borac nagrada i BalCannes već tradicionalno deo Weekenda
Weekend i HURA nastavljaju i sa BalCannes revijom najboljih reklamnih agencija iz šest zemalja regije, nezaobilaznim delom Weekenda za sve marketinške stručnjake. Prijave za ovogodišnje izdanje su otvorene i traju sve do 10. septembra. Za više informacija posjetite www.balcannes.com.

Osmi Weekend po treći će put biti domaćin dodele SoMo Borac nagrada u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 i Jasno i Glasno. SoMo Borac je nagrada za one koji su u social ili mobile kategoriji napravili nešto čime se ponose i žele to podeliti sa svima. Više informacija na http://somoborac.com.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!