Agencija New Moment New Ideas Company osvojila je dve nagrade – dva Lava na ovogodišnjem Advertising Festivalu u Kanu (Cannes Lions), najvećem svetskom festivalu kreativnosti.
Bronzanog Lava dobio je New Moment Beograd za projekat “Button for help” (Dugme za pomoć) u kategoriji Outdoor, rađen za Crveni Krst Srbije. Ideja je nastala inspirisana činjenicom da se svakog dana stotine žrtava trgovine ljudima preveze kroz našu zemlju. U nameri da pomogne žrtvama pre nego što bude prekasno, agencija je razvila Dugme za pomoć, jednostavan mehanizam koji žrtvama može spasiti život.Ovo je ujedno i prvi kanski Lav koji je dobio New Moment Beograd.
Srebrnog Lava dobio je New Moment Skoplje za projekat “Crveni telefon” u kategoriji PR, rađen za makedonsku nacionalnu televiziju Telma i koji ima za cilj da promoviše slobodu medija i upozorava na korupciju.
„Ova nagrada predstavlja veliki uspeh za našu agenciju, jer pokazuje da imamo kontinuitet u kreativnom stvaralaštvu i nagradama na svetskim festivalima. Takođe, postavlja našu regiju i kreativne ljude iz New Moment agencije na globalnu kreativnu scenu na kojoj su pokazali šta znači neponovljivi Balkanski duh i kreativnost“, izjavili su Žarko i Lazar Sakan.
Godine 2012. godine agencija New Moment Skoplje dobila je Titanijumskog lava za rad “Zajednička molitva“, 2013. agencija je imala dva rada u najužem izboru. Ove godine u konkurenciji je bilo preko 40.000 radova iz više od 100 zemalja sveta.