today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Navike rukovodilaca kompanija na društvenim mrežama

SVET – Weber Shandwick istraživao je online navike 50 CEO-a kompanija koje su se pojavile u Fortune Global 500 listi za 2014. godinu. Rukovodioci su bili iz SAD-a, Evrope, Azije i Pacifika, kao i Latinske Amerike.

Istraživanje je pokazalo da 80% CEO-a velikih svetskih kompanija koristi društvene mreže. Najpopularnije mreže među ispitanicima su LinkedIn i Twitter sa 22 odsto. Međutim, ni jedan od CEO nije rekao da koristi Facebook ili Google+.

„Društveni angažman CEO-a je reputacijska obaveza u današnjem svetu. Poslovni lideri se sve više okreću digitalnim platformama kako bi podelili priču svoje kompanije, kako bi doprli do šire mreže aktera i pridružili se online razgovorima gde se već razgovara o njihovim kompanijama“, napisao je Leslie Gaines-Ross, glavni strateg za reputaciju u Weber Shandwick. „Direktori koji ne prihvate online komunikaciju izlažu se opasnosti da zaostanu.“

Više informacija pronađite na http://www.webershandwick.com/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!