SVET – Weber Shandwick istraživao je online navike 50 CEO-a kompanija koje su se pojavile u Fortune Global 500 listi za 2014. godinu. Rukovodioci su bili iz SAD-a, Evrope, Azije i Pacifika, kao i Latinske Amerike.
Istraživanje je pokazalo da 80% CEO-a velikih svetskih kompanija koristi društvene mreže. Najpopularnije mreže među ispitanicima su LinkedIn i Twitter sa 22 odsto. Međutim, ni jedan od CEO nije rekao da koristi Facebook ili Google+.
„Društveni angažman CEO-a je reputacijska obaveza u današnjem svetu. Poslovni lideri se sve više okreću digitalnim platformama kako bi podelili priču svoje kompanije, kako bi doprli do šire mreže aktera i pridružili se online razgovorima gde se već razgovara o njihovim kompanijama“, napisao je Leslie Gaines-Ross, glavni strateg za reputaciju u Weber Shandwick. „Direktori koji ne prihvate online komunikaciju izlažu se opasnosti da zaostanu.“
Više informacija pronađite na http://www.webershandwick.com/