Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Tamna strana e-mail marketinga

Ako dolazite iz oblasti digitalnog marketinga, verovatno ćete se složili s tvrdnjom da je jedan od najpodcenjenijih digitalnih marketinških kanala upravo e-mail marketing. Konverzije takvih kampanja su i do tri puta veće nego na društvenim mrežama i zasigurno zaslužuju veću pažnju marketinških stručnjaka (McKinsey&Company).

Osim manjka zainteresiranosti, velik problem u planiranju e-mail marketing kampanja predstavlja olako shvatanje važnosti kvalitetnih mailing lista. Mnoge kompanije preskaču ovaj možda krucijalni korak, odlučujući se na kupovinu neproverenih baza podataka. Kako biste izbegli ovu lošu naviku koju čini sve veći broj kompanija, predstavljamo vam pet razloga zašto nije preporučljivo odabrati naizgled brži, ali nesiguran put do svojih potencijalnih korisnika.

1. Ljudi s ovih lista nisu pristali na dobijanje vaših mailova
Od svih razloga koji su protiv kupovine mailing lista, ovo je jedan od najvažnijih. Većina ljudi s takvih lista nema pojma ko ste niti čime se bavite. Zapravo, puno njih će se zapitati odakle vam njihovi podaci, a onda dolazi do vrlo neugodnih situacija kada u vaš ‘inbox’ počnu pristizati ljute reakcije ljudi s popisa.

2. Slanje spam e-mailova zabranjeno je Zakonom o elektroničkim komunikacijama
Ovaj razlog je i pravno valjan, a kazne su velike.

3. Zastareli i netačni podaci
Uspešan e-mail marketing oslanja se na kvalitet, a ne kvantitet mailing liste. Kupljene baze obično su zastarele i netačne, umrežene iz mnoštva drugih neproverenih izvora. Zbog menjanja e-mail adresa, sve mailing liste gube oko 22.5% relevantnih podataka godišnje.

4. Pitanje je vremena kada ćete završiti na crnoj listi
Postoji nekoliko anti-spam organizacija poput Spamhaus-a i URIBL-a koji koristeći ‘spam klopke’ čuvaju vašu e-mail adresu od neželjene pošte. Spam klopka je zapravo e-mail adresa koja prikuplja neželjenu poštu. Ukoliko vaš mail stigne na jednu od ovakvih e-mail adresa, bićete označeni kao ‘spammer’ jer ova e-mail adresa nije pretplaćena na primanje nikakvih mailova.

5. Možete uništiti svoj Sender Score
‘Sender Score’ je pokazatelj verodostojnosti IP adrese s koje se šalju e-mailovi. Svaki e-mail izvor ocenjuje se na skali od 0 do 100. Veća ocena znači veću reputaciju i neometano slanje mailova, dok mala ocena znači lošiju reputaciju i verovatno filtriranje poslatih mailova.

Umesto da kupujete gotove mailing liste, savetujemo vam da kreirate sopstvene. Na portalu poslovni.hr pročitajte nekoliko saveta kako to da učinite.

Autor: Neuralab, Ljupko Ćorić

Izvor i foto: poslovni.hr

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!