Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Opstaju samo ideje sprovedene u delo!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

„Ideje koje opstaju su uvek i samo one koje imaju u sebi širu sliku i viši cilj. On bi uvek mora da se tiče celokupne zajednice i da bude filantropski. Ako pričamo o idejama za marketinške kampanje opstaju ne one koje samo prodaju proizvod nego one koje unapređuju zajednicu.“ Miloje Sekulić, E-PR i suvlasnik, Homepage

 

Marina-Grihovic „Sve što nas okružuje nastalo je iz ideje – jednog čoveka ili grupe ljudi. Zato ne bi trebalo da se plašimo kada nam sine nešto dobro – jer opstaju samo ideje sprovedene u delo.“ Marina Grihović, direktor agencije Headline i suvlasnik agencije za digitalne komunikacije Dkit

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!