SVET – Jason Sperling, izvršni kreativni direktor u agenciji RPA, počeo je sa objavljivanjem svoje nove knjige „Look at Me When I’m Talking to You“. Knjiga će biti objavljena isključivo na Instragramu, i to jednu po jednu stranicu.
Svaki post predstavlja jednu stranu, a sastoji se od animirane ilustracije i pratećeg teksta. Knjiga je zapravo how-to vodič za brendove koji žele podstaći angažman i lojalnost potrošača. U cilju grabljenja pažnje, Sperling se okrenuo ilustracijama i Instagram-u.
„Izgledalo mi je kao odličan način da praktično primenim ono o čemu pričam“, rekao je Sperling za Digiday. „Ako pričam o tome koliko je teško danas probiti se do kupaca, i ako je ovo način na koji konzumiram sve svoje informacije ovih dana, onda ima smisla staviti sve u porcije veličine zalogaja na Instagram-u.“
Sperling je razmatrao i druge platforme, ali Tumblr mu je „izgledao previše kao blog“, a Facebook kao mesto „za neke ličnije poruke“. Instagram mu se više od drugih učinio kao mesto gde ljudi imaju tendenciju da „pokažu svoje strasti“.
Više informacija pronađite na http://digiday.com/