today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

„Liderstvo bez titule“ zameniće klasičnu hijerarhiju!

Eri „liderstva po hijerarhiji“ bliži se kraj, a njeno mesto ubrzano zauzima „liderstvo bez titule“, pokazala je najnovija globalna studija kompanije Ketchum, jedne od vodećih svetskih konsultantskih kuća u oblasti komunikacija. Od preko 6.000 ispitanika u 12 zemalja, 41% smatra da liderstvo prvenstveno treba da dolazi od organizacije i svih njenih zaposlenih, dok samo 25% kao lidera vidi isključivo direktora.

Birokratski model liderstva „od vrha ka dole“ ne može da opstane u ubrzanom okruženju koje je uvek online, u kojem su brendovi konstantno pod lupom javnosti. Poverenje u lidere primetno je opalo – rezultati studije pokazuju da samo 24% potrošača smatra da lideri ispunjavaju njihova očekivanja.

Zašto je poverenje u lidere važno za kompanije? Zato što je više od polovine potrošača (51%) spremno da smanji ili potpuno prestane sa kupovinom proizvoda ili usluga kompanije čije ključne ljude percipira u lošem svetlu. Ipak, taj podatak ne treba posmatrati kao pretnju već kao odličnu šansu. Kompanije koje baziraju korporativnu kulturu na proširenom liderstvu i izgrade sistem koji ceni svakog zaposlenog i omogućava mu da ostvari maksimalne rezultate biće nagrađene – konkurentskom prednošću, većom prodajom, boljim odnosima sa zaposlenima i stejkholderima, lojalnošću potrošača i većim brojem pozitivnih reakcija na internetu.

„Najveći broj ispitanika naveo je da lidera bez obzira na poziciju koju obavlja krasi 5 karakteristika koje su usko povezane sa komunikacijom: davanje ličnog primera (63%), otvoreno i transparentno komuniciranje (61%), priznavanje grešaka (59%), prepoznavanje i isticanje najboljeg u drugima (58%) i smireno i samouvereno ponašanje u krizama (58%). Bilo koji zaposleni, nezavisno od pozicije i titule, u domenu svog delovanja, zahvaljujući ovim osobinama može da se postavi kao lider i doprinese izgradnji jake korporativne reputacije. To je pogotovo značajno u eri društvenih mreža i transparentnosti, kada svaki potez i kompanije i pojedinca šalje poruku javnosti“, izjavila je Maja Stojanović, izvršna direktorka agencije Olaf&McAteer, Ketchum-ovog partnera u Srbiji.

Više informacija na https://www.ketchum.com/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!