today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ideje koje opstaju polaze iz univerzalne ljudske istine!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

„Ideje koje opstaju polaze iz tzv. univerzalne ljudske istine, a začinjene su efektnom kreativnošću u izvedbi. One su dakle bliske ljudima i njihovoj prirodi i razmišljanjima bez obzira na vreme, životne stilove i preferencije. Njih je veoma teško i nezahvalno pronalaziti, ali ako ih otkrijemo možemo kreirati vanvremenska rešenja. Univerzalna ljudska priča je ljubav, ambicija, žalost, strast, borba dobra i zla, prijateljstvo, unutrašnja borba, odrastanje… Sve to i mnoštvo drugih univerzalnih priča su osnov, a jedinstvena kreativnost preostali neophodan sastojak za dobre i dugotrajne ideje.“ Vesna Ćeranić, Associate Partnert, Executive Group

 

Ivan Milosevic„Prave ideje su one koje doprinose ljudskoj vrsti i unapređuju, oplemenjuju i olakšavaju živote ogromnom broju ljudi. Takve ideje imaju neprolaznu vrednost i predstavljaju temelje za razvoj čovečanstva.“ Ivan Milošević, direktor, MC2

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!