Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?
„Dobra ideja ne nastaje iznenada – ona je rezultat strateškog razmišljanja o određenom izazovu koji je pred nama. Nakon što razvijemo ideju za koju verujemo da će najbolje odgovoriti na izazov, njen opstanak osiguravaju energija i posvećenost koje uložimo u njen razvoj i implementaciju. Ideje koje opstaju su one u koje lično verujemo, koje se baziraju na istinskim ljudskim željama i potrebama i u kojima ljudi mogu lako da se prepoznaju.“ Ljiljana Boljanović, Managing Director, Olaf&McAteer
„Ideje koje opstaju su jednostavne i svima razumljive, za koje svako pomisli da ih je i sam mogao domisliti. Postavljene na zdravim stubovima, zidane veštim rukama, izbrušene emocijama. One za koje biste se svaki put borili iznova, koje nam rasturaju um i pune srce.“ Slađana Večerinović, Executive Director, Headmade