REGION – Google najnoviji projekat „Ambasadori sredstava razvoja“, u koji su uključene i tri hrvatske kompanije, usmeren je na uklanjanje prepreka između evropskih država tako da bi do kraja sledeće godine i hrvatske male i srednje kompanije mogle lakše pristupiti evropskom digitalnom tržištu.
Google program „Ambasadori sredstava razvoja“ (Growth Engine Ambassadors), u koji će uložiti 25 mliliona evra, usmeren je edukaciju Evropljana o mogućnostima koje pruža digitalni marketing, kao i uklanjanju međudržavnih političkih i administrativnih barijera i izgradnja jedinstvenog evropskog digitalnog tržišta.
Na nedavnom sastanku ‘ambasadora’ u Dablinu bili su i hrvatski predstavnici, kompanija Arbona, Kreativni odjel i Jung Sky.
„Digitalni marketing u Hrvatskoj na nivou je srednje razvijenih evropskih zemalja. Zaostajemo po budžetima u digitalnom oglašavanju. S korisničke strane smo jako razvijeni, ali sa strane oglašivača ozbiljno kaskamo. Program „Ambasadori sredstava razvoja“ shvaćam kao pojednostavljenje i poboljšanje poslovanja za sve srednje i male preduzetnike u Evropskoj uniji na način da će se smanjiti međudržavne barijere, odnosno da će se bitno pojednostaviti nastup na stranim tržištima“, kaže Sandro Lazarić, direktor Arbone.