Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 680

Šta će biti sledeća “velika stvar” u komunikacijama?

REGION – Konferencija medijskih trendova SEMPL, koja će se po sedamnaesti put održati 26. i 27. novembra 2015. u Portorožu, i ove godine će uz pomoć brojnih međunarodnih predavača istaknuti aktuelne trendove, pod čijim su uticajem budućnost medija, ali i kreativne i medijske agencije i oglašivači. Učesnici će imati prilku da saznaju koja je sledeća “velika stvar” u medijsko-komunikacionoj grani i koja su to nova medijska i oglašivačka rešenja već postala deo stvarnosti, kroz ključne teme ovogodišnje konferencije.

Oglašivači, YouTube vam je potreban!

SVET – Video sadržaj, sa razvojem YouTube-a, doživeo je veliki uspon u poslednjih nekoliko godina. Ova video platforma beleži milijardu jedinstvenih korisnika svakog meseca, a ima moć i da „uhvati“, ali i zadrži njihovu pažnju. Taj potencijal su neki brendovi već iskoristili, kreirajući viralne video formate.

Durex #connect kampanja

0

Od trenutka ekspanzije interneta pa sve do danas, svet je postao novo mesto. Toliko novo i drugačije da ga naše prabake i pradeke ne bi nikako prepoznali i razumeli. Sve to zahvaljujući brzom razvoju tehnologije. Trenutno stanje 21. veka: vladaju globalni trendovi, kultura ide u novom pravcu, pristup informacijama i resursima je veći nego ikada pre, a privreda se orijentiše ka novom supermediju – internetu.

Koliko je važna kultura poslovanja?

0

SVET – Prema najnovijem istraživanju iz Fortune Knowledge Group i oglašivačke agencije Gyro, kultura ne samo da pomaže da privučete najbolje talente u vašu kompaniju već pomaže i drugim kompanijama, npr. potencijalnim klijentima, da se odluče žele li ili ne da rade sa vama.

Novi mediji i društvene mreže: Pojmovnik

Knjiga Novi mediji i društvene mreže: Pojmovnik, autora Stanka Crnobrnje, a u izdanju Fakulteta za medije i komunikacije otvorena je za slobodno preuzimanje, korišćenje i distribuiranje.

Ljudi ne kupuju proizvode i usluge, već priče i magiju!

0

Svakoj priči je potrebna doza magije, one koja nema mnogo smisla našim logičnim umovima, ali koja savršeno odgovara kreativnom i intuitivnom delu uma, koji funkcioniše na osnovu drugačijih pravila. U svakoj oblasti života (pod)svesno težite uticaju na ljude i pokušaju da ih pokrenete da situaciju ili problem sagledaju iz vaše perspektive.

Raspršenost – ključna reč koja opisuje novo stanje na tržištu!

Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala, specijalno za Marketing mrežu govori šta donosi ovogodišnji festival, ima li vidljivih pomaka na medijskom tržištu u regionu, kao i u kojoj meri su se promenila pravila igre na tržištu komunikacija.

Održan „Lions Talks“ u Skopju!

0

REGION – „Lions Talks“ održan je u subotu u Skopju u Makedoniji u organizaciji portala Marketing365 i art kafea Concept 37.

Istorija tekstualnih poruka!

Mobilne telefone odavno ne koristimo samo za pozive, jer su tekstualne poruke jedna od najčešćih aktivnosti. Bilo da se radi o redovnim SMS tekstualnim porukama, ili onim koje danas šaljemo preko Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, iMessage ili drugih servisa za razmenu poruka, tekstualne poruke danas stavljamo iznad svih vrsta komunikacije koje nam mobilni gedžeti nude.

#kaktus2015: Ideje koje opstaju!

0

Marketing mreža organizovaće 29. oktobra u Madlenianumu (Zemun, Beograd) prvi Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. Festival će trajati jedan dan, a podrazumeva dnevni konferencijski deo sa predavanjima i radionicama priznatih stručnjaka iz Evrope i sveta, kao i večernji program dodele nagrada najboljima u struci.