REGION – „Lions Talks“ održan je u subotu u Skopju u Makedoniji u organizaciji portala Marketing365 i art kafea Concept 37.
Predstavnici medija, marketing stručnjaci iz agencija i kompanija imali su priliku da prodiskutuju dobitnike ovogodišnjih Grand Prix nagrada na Kanskom festivalu.
Aleksandra Dilevska, izvršna direktorka agencije Publicis Makedonija, govorila je o temama i trendovima koji su obeležili ovogodišnji festival u Kanu, o stanju na tržištu marketinških komunikacija u Makedoniji, ali i o ključnim izazovima sa kojima će se struka susresti u narednom periodu.
Regionalni kreativni direktor agencije New Moment New Ideas Company, Dušan Drakalski, trostruki dobitnik nagrada u Kanu, preneo je prisutnim kolegama iskustva sa ovog prestižnog festivala, ali i koja vrsta kreativnosti se ceni na Kanskom festivalu.
Boris Eftimovski, osnivač portala Marketing365, koji je zvaničan prestavnik Kanskog festovala u Makedoniji, govorio je o benefitima koje makedonska marketinška industrija ima pojavljivanjem radova za nagrade u Kanu.
Više informacija na marketing365.mk.