today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Durex #connect kampanja

Od trenutka ekspanzije interneta pa sve do danas, svet je postao novo mesto. Toliko novo i drugačije da ga naše prabake i pradeke ne bi nikako prepoznali i razumeli. Sve to zahvaljujući brzom razvoju tehnologije. Trenutno stanje 21. veka: vladaju globalni trendovi, kultura ide u novom pravcu, pristup informacijama i resursima je veći nego ikada pre, a privreda se orijentiše ka novom supermediju – internetu.

S marketinške tačke gledišta govorimo o revoluciji: brzina i uticaj na krajnjeg korisnika/kupca je neverovatna, a mogućnosti i načini komunikacije sa istima se svakodnevno menja. Kompanije/korporacije/industrije sa lakoćom postaju „dobri prijatelji“ sa svojim korisnicima/potrošačima. Osećaj bliskosti nikada nije bio veći. Ili možda ipak nije baš tako kao što izgleda na prvi pogled? Šta se dešava kada pogledamo drugi put?

Od trenutka postanka društvenih mreža privatnost i intimnost je otišla u zaborav. Popularizacija privatnog života je postao stil života velikog broja ljudi koji svakodnevno koriste neku društvenu mrežu. Današnji čovek sa lakoćom deli svoje fotografije u donjem vešu (ili sa još manje odeće na sebi), svoje najteže stanje pijanstva, svoje trenutke sekund nakon seksualnog čina itd.

Sloboda društvenih mreža se ogleda u tome da individua može da bude šta god poželi. I sami smo svedoci da su na društvenim mrežama svi ljudi idealni. Ta digitalna idealizovana projekcija nam pokazuje (pre)lepe, (pre)pametne, (pre)srećne ljude koji imaju (pre)mnooooooogo prijatelja.

Većina istraživanja fenomena društvenih mreža i njegovog uticaja na pojedinca (pa i samo društvo) pokazuju da su ljudi sa povećanjem broja ovih mreža sve više otuđeniji, usamljeniji i da zapravo ovaj privid lakše i brže komunikacije u stvari čini ljude izolovanim i društveno osakaćenim. Socijalna popularnost koja se ogleda na društvenim mrežama je samo zamka i predstava za naše „prijatelje/folowere“. Virtuelni prijatelji grade iluziju prijateljstva koja nestaje kada se stisne dugme LOG OUT.

Međuljudska komunikacija nikada nije bila samo puki prenos informacija, već i emocija, stavova, želja, uverenja.

Današnji čovek je osuđen na izgradnju ravnoteže između realnog i virtuelnog društvenog života. Ono što današnji čovek zaboravlja jeste da pored bogate verbalne komunikacije mora negovati još bogatiju neverbalnu komunikaciju. Govor tela nam govori mnogo više. Pogled iz očiju, izraz lica, pokreti i gestovi, držanje i stav, kao i razdaljina upotpunjuju naš utisak o određenoj osobi. U neverbalnoj komunikaciji su sva naša čula uključena i na taj način možemo da doživimo i bolje razumemo drugu osobu. Jedino iz ovakvog kontakta mogu da nastanu prava prijateljstva i pravi odnosi.

Čak i na kraju dana, nakon završetka svih drugih obaveza, vreme provedeno sa najbližima u proteklih nekoliko godina je opet zamenjeno (ili upotpunjeno) gledanjem u smartphone (ili neki drugi apparat koji ima pristup internet).

Umesto šaputanja na jastuku sa partnerom i razgovoru o proteklom danu većina koristi poslednje minute dana da proveri status na društvenoj mreži.

DurexLabs, nova istraživačka laboratorija digitalnih tehnologija došla je do rešenja kako da poboljša seksulani život ljudi širom planete. Durex tim je osmislio zanimljivu aplikaciju za „pametne“ uređaje koja se koristi vrlo jednostavno. Nekoliko parova je dobrovoljno učestvovalo u kampanji kako bi prvi testirali aplikaciju koja bi im pomogla u poboljšanju seksualnog života i to na jedan vrlo jednostavan način.

Evo tajne do koje su došli stručnjaci iz Durex-a:

Izvor: designed.rs
Autor: Milena Živković

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!