SVET – Prema najnovijem istraživanju iz Fortune Knowledge Group i oglašivačke agencije Gyro, kultura ne samo da pomaže da privučete najbolje talente u vašu kompaniju već pomaže i drugim kompanijama, npr. potencijalnim klijentima, da se odluče žele li ili ne da rade sa vama.
Čak 60% od 500 anketiranih osoba na rukovodećim pozicijama izjavilo je da je jedan od najvažnijih faktora u donošenju poslovnih odluka poznavanje misije kompanije i onoga za šta se ona zalaže. Pored toga, 68% njih tvrde da su spremni na kratkoročne finansijske žrtve kako bi gradili dugoročne odnose s poslovnim partnerom.
„Svi znamo da najjače kompanije u svetu neguju svoje izjave o misiji i imaju čvrsto uverenje u razloge zbog kojih su pokrenuli biznis“, izjavio je u razgovoru za Adweek Christoph Becker, CEO i CCO u Gyro-u. Becker je dodao da će bilo koja agencija ili kompanija, koja nema čvrstu ideju sopstvene misije i razloga zbog kojih postoji, imati problema u izgradnji odnosa s drugim kompanijama.
Više informacija pronađite na portalu AdWeek.