today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Raspršenost – ključna reč koja opisuje novo stanje na tržištu!

Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala, specijalno za Marketing mrežu govori šta donosi ovogodišnji festival, ima li vidljivih pomaka na medijskom tržištu u regionu, kao i u kojoj meri su se promenila pravila igre na tržištu komunikacija.

Osmi Weekend Media Festival donosi novi pogled na biznis i industriju. Šta to konkretno znači, šta možemo da očekujemo ove godine na Weekendu?
Na Weekendu se svake godine predstavljaju noviteti i raspravlja se o promenama u komunikacijskom biznisu i biznisu uopšteno. Na osmom Weekendu govorićemo o native advertisingu i programmaticu, trenutno vrućim temama oglašivačke industrije, novim poslovnim modelima u medijima, budućnosti bankarstva, generaciji Y i mnogim drugim temama.

Weekend mnogi pamte po odličnim žurkama i prijatnoj atmosferi. Hoće li Weekend Media Festival nastaviti da razvija svoj imidž u istom pravcu kao i ranijih godina, brendirajući sebe, između ostalog, kao regionalni festival dobre zabave?
Opuštena atmosfera i zabava neizostavni su deo uspeha Weekenda, naravno da ćemo i ove godine prirediti partyje koji će se još dugo prepričavati. Weekend partyji odlično su mesto za networking, a mnogi poslovi dogovoreni su za šankom kluba Pepermint u Rovinju.

Kako biste ocenili tržište komunikacija u regionu između dva Weekenda? Ima li vidljivih pomaka i na kom tržištu se to najbolje vidi?
Vide se, doduše zasad jako mali pomaci i to na bolje. Vlada optimistično raspoloženje u komunikacijskoj industriji, a nadam se da ćemo do samog Weekenda imati vidljivije rezultate.

U kojoj meri su se, po Vašem mišljenju, promenila pravila igre na tržištu komunikacija u Hrvatskoj i regionu i ko ih dikrira?
Svake godine se menjaju pravila igre, mobile advertising sigurno postaje sve dominantniji, internet postaje sve više social, tako da mainstream mediji polako gube snagu koju su imali dosad. Mislim da bi ključna reč koja bi mogla opisati novo stanje mogla biti: raspršenost.

Zašto ne bismo smeli da propustimo ovogodišnji Weekend?
Ako se ozbiljno bavite regionalnim biznisom ne možete sebi dopustiti da ne budete na Weekendu. U tri dana ćete na jednom mestu više naučiti, više ljudi upoznati i više poslova dogovoriti nego u celom ostatku godine. Čekamo vas u Rovinju od 24. do 27. septembra.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!