today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta će biti sledeća “velika stvar” u komunikacijama?

REGION – Konferencija medijskih trendova SEMPL, koja će se po sedamnaesti put održati 26. i 27. novembra 2015. u Portorožu, i ove godine će uz pomoć brojnih međunarodnih predavača istaknuti aktuelne trendove, pod čijim su uticajem budućnost medija, ali i kreativne i medijske agencije i oglašivači. Učesnici će imati prilku da saznaju koja je sledeća “velika stvar” u medijsko-komunikacionoj grani i koja su to nova medijska i oglašivačka rešenja već postala deo stvarnosti, kroz ključne teme ovogodišnje konferencije.

Iako je medijsko-komunikaciona grana u poslednjih deset godina doživela (i preživela) brojne promene, ipak je nešto ostalo nepromenjeno – marketing je u svojoj suštini ostao isti. Bar tako kaže Keti Armilas, američki marketinški strateg i autorka knjige “Neopoziva pravila marketinga: 9 i po načina da vas ljudi zavole” (“The Unbreakable Rules of Marketing: 9 ½ Ways to Get People to Love You”), koja poziva oglašivače da prestanu prodavati stvari i da počnu da rade na tome – da ljudi zavole njihove marke. I upravo to je, po njenom mišljenju, suština uspešnog marketinga, o čemu će govoriti na ovogodišnjem SEMPL-u.

Šta daje rezultate u oglašavanju, a šta ne, je večito pitanje oglašivača. Odgovor na to pitanje daće Les Binet, jedan od najvećih svetskih stručnjaka za oglašivačku efikasnost, koji je za efikasnost odgovoran i u vrlo uspešnoj londonskoj kreativnoj agenciji “adam&eveDDB”. “Ako ljudi, videvši vaš oglas, ne osete ništa, onda budite uvereni da vaše oglašivačke aktivnosti neće povećati prodaju. Ne zaboravite na izvanrednu moć emocija!” savetuje Binet oglašivačima, koji je i sam ubeđen da je samo dugoručna emocionalna povezanost potrošača sa markom ono, što firmi donosi veće prihode i profit.

“Promene su neizbežne, ali napredak nije,” kaže dr. Maks Mekeovn, britanski stručnjak za strategije i inovacije, pisac, savetnik i istraživač, koji pri tom misli na značaj neprestanog uvođenja inovacija, do koj se ne može stići bez odlične strategije. “Ponekad ljudi zaborave da su izuzetni inovatori u velikom broju slučajeva i odlični stratezi. Inovacija i strategija utiču na sve vidove života, a ne samo u sali za konferencije firme,” tvrdi Mekeovn, koji će učesnicima SEMPL-a obrazložiti kako strateško razmišljanje i inovativnost primeniti u životu.
Koliko je značajno strateško razmišljanje u oglašavačkim agencijama, koje svakodnevno osmišljavaju kreativne akcije za svoje naručioce sa željom za dugotrajnim uspehom, objasniće, između ostalih i Srđan Šaper, osnivač i direktor srpske oglašivačke agencije “I&F McCann Group”.

Sistematski zakup onlajn oglasnog prostora i aukcijski zakup u realnom vremenu (RTB), jesu pojmovi koji prožimaju digitalni oglašivački ekosistem. Da li je tehnologija toliko preuzela svet digitalnog oglašavanja, da u njemu nema više mesta za kreativnost? Zašto izdavači onlajn medija u regionu Adriatik uglavnom još nisu prepoznali šanse koje nude novi načini zakupljivanja oglasnog prostora? Da li je video oglašavanje sledeća “velika stvar” u digitalnoj oglašivačkoj grani? Na ta i ostala pitanja koja su povezana sa sadašnjošću i budućnošću, odgovore će dati iskusni digitalni stručnjaci Mat Person, glavni operativni direktor u danskom preduzeću “Adform”, koji će posebnu pažnju posvetiti brendiranju u eri sistematskog zakupa oglasnog prostora, kao i Nial Hogan, izvršni direktor preduzeća “Integral Ad Science”, koji je odgovoran za Veliku Britaniju.

Majk Bevans, viši direktor marketinga za oglašivačke proizvode u “Yahoo”-u, primećuje da je mobilno oglašavanje globalni trend koji se nezadržljivo širi i u regionu Adriatik. Oglašivači naravno žele da dostignu da su njihovi potrošači stalno prikačeni na svoje mobilne aparate, ali tom prilikom često i ne znaju šta da rade sa grupom podataka koje im omogućavaju mobilne tehnologije, kao i kako ih iskoristiti na odgovarajući način. Njihove brige će otkloniti Bevans na SEMPL-u, koji će na konkretnim primerima pokazati šta se sve može uraditi sa odgovarajućom upotrebom podataka.

Stručnjak za podatke je takođe i Daniel Knap, viši direktor u međunarodnom istraživačkom preduzeću “IHS”, koji vodi istraživanja u vezi sa upotrebom “velikih podataka” u medijskoj industriji i novih oblika segmentacije i ciljanja potrošača. “Podaci su motor koji pokreće rast oglašavanja i deluje kao karika između potrošača, medija i marki”, smatra Knap, koji će se na SEMPL-u posvetiti mogućnostima upotrebe “velikih podataka”.

Na SEMPL dolazi još i Maks Mjunh, mladi nemački fotograf i umetnik koji svoje pratioce – a ima ih već više od 55 hiljada – oduševljava na društvenoj mreži Instagram. Kao što i sam kaže, na Instagramu se uvek radi o stvaranju zajednice koja povezuje robnu marku sa korisnikom i obrnuto, a ne služi samo za objavljivanje fotografija ili za brojanje “lajkova” i pratilaca. Na SEMPL-u će između ostalog, objasniti i kako se komunicira na Instagramu, pored toga će otkriti cake za privlačenje pratilaca, a za koje bi morala znati svaka robna marka.

Više informacija na http://www.sempl.si/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!