Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 644

Šta je identitet? Na koga ličimo? Koga poznajemo? Šta nas određuje?

0

Mlade umetnice Kristina Jovanović i Sandra Stojanović otvorile su izložbu #Identical izvođenjem zanimljivog performansa u kome su pokušale da razreše ova pitanja, ostavljajući publici prepunog “Parobroda” da sama proceni koji su pravi odgovori.

Istraživanje stanja struke – IZAZOV 2016

0

Marketing mreža, u saradnji sa agencijom MASMI, pokrenule je istraživanje koje se bavi ključnim temama iz oblasti marketinga i komunikacija, kao i trendovima za 2016. godinu.

Ko garantuje da smo bezbedni na Internetu ako imamo sajt na nacionalnim domenima?

0

Marketing mreža pokrenula je anketu na teme – Internet za mala i srednja preduzeća, online komunikacija, content marketing, izgradnja brenda na globalnoj mreži itd. Naši čitaoci postavili su nam pitanja, a u narednom periodu objavićemo odgovore relevantnih sagovornika.

Nema brenda bez izazivanja emocija!

0

„Izuzetno je važno imati jak brend, kako biste imali i dobar PR, dobar marketing ili advertajzing. Ipak, mnoge kompanije misle da ako imaju logo, boju, da imaju brend. Ali to nije baš tako“, rekao je za eKapiju Chris Farmer, osnivač „notapipe“ agencije.

Marketing je kao fudbal – svi su selektori i treneri!

0

Nikola Mikavica, osnivač i generalni direktor marketinške i advertajzing agencije Goldcut, specijalno za Marketing mrežu govori o izazovima u marketingu danas, značaju stalnog obrazovanja i marketinškim trendovima za 2016. godinu.

Strategija koja je STARBUCKS dovela do uspeha!

0

SVET – Bilo da ga volite ili ne, Starbucks radi dobro. Kompanija je svoj primarni produkt – skoro pa najprisutnije piće na svetu pretvorila u multimilijardersko carstvo. Ali, to je samo početak.

Dodeljene SAM nagrade!

0

Srpska asocijacija menadžera (SAM) dodelila je sinoć tradicionalne godišnje nagrade. Za Regionalni projekat godine nagradu je ponela I&F McCann grupa, a Srđanu Šaperu nagradu je uručio specijalni gost gala večeri SAM-a, Constantinos Lambrinopoulos, predsednik Upravnog odbora Evropske menadžment asocijacije.

Kreativnost u PR-u

0

Kreativnost je it reč PR industrije jer upravo je ona jezičac na vagi koji razlikuje kampanje – kampanju o kojoj čitate u svim medijima ili nagrađenu kampanju od osrednje kampanje.

Kako da napravite savršene fotografije za Instagram? Canon zna!

0

SVET – Kompanija Canon, u saradnji sa agencijom 360i, pokrenula je kampanju koja pomaže građanima Njujorka i turistima da naprave savršene fotografije za Instagram. Oni su postavili digitalne bilborde širom Njujorka, na mestima gde se ljudi najviše fotografišu.