Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Šta je identitet? Na koga ličimo? Koga poznajemo? Šta nas određuje?

Mlade umetnice Kristina Jovanović i Sandra Stojanović otvorile su izložbu #Identical izvođenjem zanimljivog performansa u kome su pokušale da razreše ova pitanja, ostavljajući publici prepunog “Parobroda” da sama proceni koji su pravi odgovori.

Kristina Jovanović, grafički dizajner i Sandra Stojanović, vizuelna umetnica i copywriter upoznale su se radeći zajedno u kreativnim timu agencije McCann Beograd. Serijal spontanih fotografija u kojima se istražuje njihova (ne)identičnost inspirisao ih je da osmisle art projekat koji bi se dublje bavio intrigantnom temom ljudskog i umetničkog identiteta. Pored niza fotografija, posetioci mogu da pogledaju i video zapis performansa, kao i nekolicinu eksponata koji daju različite dimenzije njihovoj “identičnosti”. Na projektu je sarađivao veći broj umetnika, kolega i prijatelja, među kojima su fotograf Branko Starčević, kao i reditelj Marko Pejović.

#Identical je projekat u okviru kreativne platforme McCann Parobordiranje koju već dve godine zajednički osmišljavaju i realizuju advertajzing agencija McCann Beograd i “Parobrod”, Ustanova kuture opštine Stari grad. Za 2016. Planiran je nastavak saradnje i možemo očekivati još sličnih zanimljivih dešavanja.

“#Identical je nastao spontano, zahvaljujući kolegama koje su prve počele da uviđaju sličnosti i kontraste između Kristine i mene“ kaže Sandra Stojanović i dodaje: „Predlog da poslednje McCann Parobrodiranje u ovoj godini iskoristimo za neku vrstu prezentacije projekta dočekale smo spremne i pune ideja kako da formatiramo i najbolje predstavimo višemesečnu akumulaciju materijala, prvenstveno dokumentarnih fotografija koje su napravili članovi kreativnog time agencije McCann Beograd. Zahvaljujući velikoj podršci koju smo dobile od agencije McCann Beograd i, za nas iznenađujućeg, interesovanja na društvenim mrežama, bile smo poprilično motivisane da u UK Parobrod kreiramo jedinstven ambijent i posetioce uvedemo u prostor u kome je relativizacijom jedinstvenosti olakšano preispitivanje poimanja identiteta.”

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!