today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nema brenda bez izazivanja emocija!

„Izuzetno je važno imati jak brend, kako biste imali i dobar PR, dobar marketing ili advertajzing. Ipak, mnoge kompanije misle da ako imaju logo, boju, da imaju brend. Ali to nije baš tako“, rekao je za eKapiju Chris Farmer, osnivač „notapipe“ agencije.

Prema njegovim rečima, kada je izgradnja brenda u pitanju, uvek je lakše krenuti ispočetka, kada imate samo skicu onoga što želite. Ako neko želi da promeni brend, ni to nije teško, ali je veći problem da zadržite sve one koji su taj brend voleli takav kakav je bio, da ih povedete za sobom.

Na pitanje šta karakteriše dobar brend, Farmer je rekao: „Prvo, važno je izazvati emotivni odgovor, osećanje prema brendu. Brend su emocije koje u vama izazove par cipela, izvesna destinacija ili mineralna voda. Ako vaš proizvod ne izaziva emocije, to nije uspešan brend. Na primer, imate kompanije koje imaju sezonski proizvod, na primer, sladoledi se prodaju samo leti. Da biste stvorili jak brend od njih, vi morate kod potrošača izazvati emocije i da se tog proizvoda prisete tokom drugog dela godine. Brending je ljudski proces. Vi imate prijatelje zato što imate zajedničke priče, doživljaje… Tako birate i brend, morate imate nešto što vas za njega veže.“

Ceo intervju pročitajte na portalu eKapija.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!