Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 368

Srbija na 13. mestu u svetu po broju sajber napada

Kompanija Kaspersky Lab objavila je svoj globalni izveštaj o pretnjama na internetu koji se odnosi na prvi kvartal 2019. godine (period od januara do marta 2019. godine) zasnovan na podacima korisnika koji koriste Kaspersky Security Network (KSN) infrastrukturu.

7 grešaka koje možete izbeći u svojim social media strategijama

SVET – Društveni mediji postaju važan deo marketing strategija većine kompanija dok pokušavaju doći do novih klijenata i unaprediti poverenje potrošača.

Zašto Hrvatska izbegava trendove?

0

REGION – Saša Škorić, direktor agencije HTTPOOL Hrvatska, govori o izazovima struke i zašto Hrvatska izbegava trendove.

Imenovani sudski veštaci za tržišno komuniciranje u Hrvatskoj

0

REGION – Nakon uspešno završenog programa edukacije u organizaciji HURA-e te višemesečne stručne obuke i mentorskog programa sa Hrvatskim društvom sudskih veštaka i procenitelja (HDSVIP), Trgovački sud u Zagrebu imenovao je Marija Fraculja i Marka Likića stalnim sudskim veštacima za oblast marketinga, tržišnih komunikacija i oglašavanja.

Pričajmo o filigranskom brendingu!

0

Vreme je da priznamo da u našoj industriji nikad ništa više neće biti kao što je bilo. Pričajmo otvoreno i konstruktivno o tome. Analizirajmo velikog slona u sobi, od surle do repa, i ne ignorišimo njegovo prisustvo i uticaj na naš posao. Kako da pustimo sve ono čega smo se čvrsto držali više decenija, a sve da bismo bili dugoročno uspešni? Ovako Mitja Tuškej, regionalno priznati ekspert u oblasti brendinga najavljuje svoj modul Brending: Novi brending- Hokus pokus koji će biti održan u okviru Direct Media Akademije od 28. do 30. maja. Ovaj modul je prava stvar za sve koji uveče ležu i ujutro se bude sa brendingom u mislima. Ako su brendovi vaša strast a njihova komunikacija izazov – seriju predavanja Brending modula ne bi trebalo da propustite.

Znanjem protiv Marfija!

0

Ove godine, 12. maja na Fakultetu organizacionih nauka održaće se projekat „Znanjem protiv Marfija“.

Utisci sa foruma IZAZOV 2019 (video)

0

Jovana Milićević, Senior Corporate Communications Expert kompanije Vip Mobile, govori o utiscima sa foruma IZAZOV 2019, iskustvu sa radionica kompanija, ali i izazovima struke.

Simon Cook novi izvršni direktor Cannes Lionsa

0

SVET – Simon Cook, prethodno VP Creative Excellence, postao je odgovoran za celokupno poslovanje Cannes Lionsa.

Otvorene prijave za nove kategorije Effie Award Europe

0

SVET – Effie Awards Europe otvorio je prijave za dve nove kategorije: Marketing & Business Solutions i Best of the Best Europe.

ebook: Influencer Marketing Guide

REGION – Već nekoliko godina, ljudi su opsednuti izrazom „uticajan“. Iako to nije nova stvar, a postojala je mnogo pre društvenih medija, to je još uvek prilično vruća tema i alarmantna reč u marketinškoj zajednici.