3 stvari koje sam naučila u Mokrogorskoj školi menadžmenta

I pre no što smislim neki zanimljiv „lid“, moram odmah da kažem jedno – ako vam se ikada ukaže prilika da odete na neki od kurseva koje organizuje Mokrogorska škola menadženta – ne oklevajte! Pakujte se i krećite! Zašto? Ne zato što bi ovo mogao biti plaćeni native tekst (odmah da se razumemo da apsolutno nije) već samo iz jednog prostog razloga – boravak i prisustvo na programima će vam stvarno dati novu perspektivu…a ako nastavite da čitate, pokušaću da vam prenesem šta sam ja ponela sa prvog modula General management programa.

Ponovo ćete upoznati sebe
Zvuči kao opšte mesto, ali zaista je tako. Prvih dana na predavanjima se podsećate osnovnih načela emocionalne inteligencije, značaja i osnova dobre komunikacije… ali vas jednostavan test ličnosti dobrano osvesti i pomogne da bolje shvatite zašto ste u poslu, ali i u privatnom životu, takvi kakvi jeste. A onda saznate zašto su i drugi takvi kakvi jesu i zašto sa nekim ljudima odmah „kliknete“, a sa drugima vam i ne ide… Za nas koji smo u „agencijskom poslu“ podrazumeva se da se prilagođavamo, jer su klijenti i projekti različiti…Međutim, dragoceno je kada od ljudi kojima je upravljanje ličnošću profesija dobijete savete kako da se što bolje postavite i ponašate u različitim situacijama. I to sve samo sa jednim ciljem – da radite efikasno i budete zadovoljni!

Ljudi su sve (komunikacija je sve)
Mogla bih slobodno da kažem da sam tokom prethodne decenije napisala ovu tvrdnju barem 50 puta. Pišem je sada 51. put, ali ovog puta još uverenija da je tako! Zašto? Kažu ljudi mnogo pametniji i umešniji, da se biznis menja. Profit je i dalje ključan, ali ljudski faktor ga oblikuje! Daje mu utemeljenje, upravlja u dobrom smeru i čini da je održiv i smislen. I brojna istraživanja pokazuju da ljudi kreiraju procese uprkos digitalizaciji, donose odluke, motivišu jedni druge i tako kreiraju dobre timove u kojima su svi učesnici ostvareni i zadovoljni. A da bi tim dobro funkcionisao, neophodno je da uspešno komuniciramo i negujemo kulturu dijaloga i zajedništva. To je jedna od najbolji vesti koju sam čula na temu budućnosti naše profesije – i dalje će naša uloga biti važna 

Menjajte i menjajte se
Za nas koji volimo da radimo stvari na proveren i poznat način ovo zvuči zastrašujuće. Jer, zašto menjati nešto što „radi“? Ukratko, menjajte sami da vas promena ne bi zatekla. Ona je neminovna, tu je „iza ćoška“ na vama je da je preduhitrite. I što je najvažnije promenite stav prema novom, inovacijama i vizionarima. Oni koji razumeju šta su i šta će biti potrebe čovečanstva, koji su otvoreni za različite ishode i mogućnosti će menjati svet! Lideri su upravo ti vizionari, ljudi od ideja koji imaju strast i entuzijazam koji često drugi ne mogu da razumeju…i koliko god da nam teško pada, dokazi su jasni – oni koji menjaju sebe su uspešni! Dovoljno je da se podsetimo Stiva Džobsa, Elona Maska…

Ukoliko ovo nisu dovoljno jaki argumenti, evo i poslednjeg – druženje sa fantastičnim ljudima koje ne poznajete, a koji su podjednako ili još iskusniji i uspešniji, vas inspiriše da radite više za sebe na svim planovima. Dobijete energiju i jasniji pogled i priliku da se potapšete po ramenu i kažete sebi „ Hej, solidan si, ali možeš i bolje. Možeš da deliš više, komuniciraš bolje i naučiš još puno toga“…

Autor teksta: Jovana Antović, Account Director, Represent Communications


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari