Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Evrovizija – koja država je bila pobednik na društvenim mrežama?

Takmičenje za pesmu Evrovizije završeno je prošlog vikenda, a pobedu je odneo Holanđanin Dankan Lorens sa emotivnom, pesmom „Arcade“. Nevena Božović, koja je pesmom „Kruna“ predstavljala Srbiju, osvojila je ukupno 89 poena i na kraju finalne večeri zauzela 17. mesto. Iako Srbija već godinama ne ulazi u TOP 10 zemalja u finalu Eurosonga, interesovanje javnosti za ovaj događaj ne jenjava. Uz spomoć start up kompanije Digital Element ispitali smo koliko se o Evroviziji pisalo u medijima, a koliko na društvenim mrežama i koje su zemlje pobrale najviše simpatija publike.

Evrovizija sve interesantnija medijima
Od početka godine, iz meseca u mesec, raslo je interesovanje medija za Evroviziju. U februaru mesecu, kada se na Beoviziji birao predstavnik Srbije na Eurosongu, objavljeno je ukupno 37 vesti posvećenih najvećem evropskom muzičkom takmičenju. U martu mesecu ovakvih objava bilo je 86, dok je u aprilu objavljeno ukupno 83 teksta posvećenih Evroviziji. U prvih tri nedelje maja meseca objavljeno je ukupno 606 vesti, što u odnosu na prethodni mesec predstavlja rast od čak 630 odsto.

Društvene mreže i pojedinačni nastupi
Na društvenim mrežama i forumima, najviše su se komentarisali pojedinačni nastupi, pre svega predstavnice Australije, Kejt Miler Hajdke, koja imala je nesvakidašnji scenski nastup. Zapažen broj komentara imala je i naša predstavnica, Nevena Božović, ali i pobednik Evrovizije – predstavnika Holandije. 

Srbije najviše u online medijima
Sa druge strane, online mediji su najviše pažnje posvetili Srbiji. Nakon Srbije, najviše su pisali o nastupima predstavnika Holandije, zatim Islanda, Australije i Severne Makedonije. Dok su holandski predstavnik i predstavnica Australije pažnju naših medija zadobili zbog osvojenog prvog mesta i efektnog scenskog nastupa, o predstavnicima Islanda se pisalo u pretežno negativnom kontekstu. Oni su, naime, nakon što su izveli svoju numeru, raširili zastavu Palestine, što je razljutilo brojne gledaoce u Tel Avivu, gde se Eurosong i održavao. Veliku pažnju medija privukla je i Tamara Todevska, koja je predstavljala Severnu Makedoniju, a koja je poznata i u našoj zemlji, pre svega zahvaljujući svojoj sestri, Tijani Dapčević.

Negativni komentari na vesti
Od ukupno 812 vesti objavljenih u medijima od početka februara do 21. maja, najveći broj komentara imale su vesti koje kritikuju domaći izbor za predstavnika na Evroviziji ili dovode u pitanje logičnost raspodele glasova publike i stručnih žirija na Evrosongu. Tako je najviše puta komentarisana vest naslova “Kristina Kovač ogorčena zbog lošeg plasmana Srbije: RTS, promenite pravila za izbor pesme za Evroviziju”, a nakon nje vest naslova “OGROMNA RAZLIKA U GLASANJU: Da se na Evroviziji pitala SAMO PUBLIKA, pobedu ne bi odnela NIJEDNA od prve tri prvoplasirane zemlje u finalu”.

Nakon Evrovizije, mediji su pisali da je Nevena Božović razočarana što od žirija komšijskih zemalja nije imala podršku – Makedonci, Slovenci i Mađari nisu joj dali nijedan bod, Hrvati su joj dali četiri boda, a samo je od Crnogoraca dobila maksimalnih 12 poena. Većina komentara čitalaca poklapala se sa pretežno negativnim stavovima najčitanijih tekstova i isticala nelogičnosti u načinu evrovizijskog glasanja.

Iako Srbija već godinama ne beleži značajniji uspeh na Evroviziji, ovo takmičenje je i dalje jedan od omiljenih povoda za komentarisanje kako na društvenim mrežama i formumima, tako i u medijima, ispod objavljenih vesti.

Autor teksta: Digital Element 

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!