Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Poverenje je stvar odluke!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Svetlanom Ćopić, kreativnom direktorkom agencije Block&Roll.

„Poverenje je stvar odluke. U ovom kontekstu, odluke da imamo poverenje u klijente, odnosno u agencije sa kojima radimo. To naizgled zahteva određenu dozu hrabrosti, ali je neophodno, jer se u suprotnom saradnja pretvara u pakao.

Uvek možeš da promeniš agenciju ukoliko izneveri tvoje poverenje. Ali, ne pre nego što joj zaista dozvoliš da pokaže šta zna i šta može da uradi za tvoj brend. Mislim da na sceni i agencije i klijenti u velikoj meri rade vezanim rukama, jer se svi plaše i niko nikome ne veruje. Negde u tom grmu, u tom strahu i nepoverenju, leži dobar deo razloga ne baš sjajne reputacije struke.

Sa medjima stvari stoje sasvim drugačije. Mislim da je problem što previše ljudi u Srbiji još uvek veruje medijima, ponekad više nego samima sebi i svojim najbližima. Najbolje bi bilo da svi kolektivno ugase televizore. Barem dok se mediji malo ne osveste i počnu da rade svoj posao.“

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!