today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Poverenje sa klijentima stiče se znanjem, rezultatima i korektnim odnosima!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Ivanom Živanovićem, partnerom i kreativnim direktorom agencije AdverCity.

„Najpre ne mislim da naša struka ima lošu reputaciju. Naime, situacije u kojima je bilo nekih neslaganja, nerazumevanja, nepoštovanja dogovora i budžeta, bile su nekako mnogo češće ranijih godina nego u poslednje vreme. Naravno govorim iz perspektive agencije koja će sledeće godine napuniti 30, tako da pamtimo i neuporedivo teža vremena po našu struku, u kojima je stepen (ne)poverenja bio mnogo veći nego što je to danas. Poverenje sa klijentima se stiče znanjem, rezultatima i korektnim odnosima i ono je ipak individualna kategorija. Naš odnos sa klijentima se vrlo često završi prijateljstvom i privatnim druženjima, tako da međusobno poverenje apsolutno postoji… Termin poverenje u odnosu na medije u Srbiji danas je previše kompleksna i ne baš sjajna tema i zahteva mnogo veći prostor za komentarisanje.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!