Poverenje sa klijentima stiče se znanjem, rezultatima i korektnim odnosima!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Ivanom Živanovićem, partnerom i kreativnim direktorom agencije AdverCity.

„Najpre ne mislim da naša struka ima lošu reputaciju. Naime, situacije u kojima je bilo nekih neslaganja, nerazumevanja, nepoštovanja dogovora i budžeta, bile su nekako mnogo češće ranijih godina nego u poslednje vreme. Naravno govorim iz perspektive agencije koja će sledeće godine napuniti 30, tako da pamtimo i neuporedivo teža vremena po našu struku, u kojima je stepen (ne)poverenja bio mnogo veći nego što je to danas. Poverenje sa klijentima se stiče znanjem, rezultatima i korektnim odnosima i ono je ipak individualna kategorija. Naš odnos sa klijentima se vrlo često završi prijateljstvom i privatnim druženjima, tako da međusobno poverenje apsolutno postoji… Termin poverenje u odnosu na medije u Srbiji danas je previše kompleksna i ne baš sjajna tema i zahteva mnogo veći prostor za komentarisanje.“


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari