Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 369

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram

0

UniCredit Banka Srbija objavila je prošle nedelje na svojim zvaničnim nalozima na društvenim mrežama da se od 1. juna ove godine kompletno povlači sa Facebook-a, Messenger-a i Instagram-a.

Cannes Lions uveo nagradu za najkreativniji brend godine

0

SVET – Cannes Lions uveo je novu posebnu nagradu na svoju listu – Creative Brand of the Year, kojom će od ove godine nagraditi pojedine brendove, a time i njihovim partnerskim agencijama, koje su na kolektivnoj misiji da podstaknu poslovne rezultate kroz kreativnost. Prvi dobitnik ove nagrade biće brend koji prikupi najviše bodova iz shortlista i osvajanjem nagrada na Cannes Lionsu 2019.

Kad moj brend bije u ritmu melodije

0

Ima tome sigurno dve godine kada sam bila na jednom predavanju o neuromarketingu i ono što mi je ostalo u sećanju jeste emocionalna reakcija ispitanika na Doncafé reklamu. Prikazana grafički, linija emocionalne reakcije oscilira oko nulte linije (indiferentnost) dok traje blok reklama, a onda se dešava nagli skok. Taj skok predstavlja pozitivnu emocionalnu reakciju, ali šta se desilo? Desilo se to da je petao zapevao „Dobro jutro džezveri“.

Collision 2019 premašio sva očekivanja!

0

SVET – Konferencija najbrže rastućih tehnologija u Severnoj Americi – Collision, koja se ove godine prvi put održava u Torontu od 20. do 23. maja, zvanično je saopštila da su premašena sva očekivanja i da su sva mesta rasprodata.

Njujork zabranjuje reklame za alkohol na gradskoj imovini

0

SVET – Grad Njujork zabranio je reklamiranje alkohola na gradskim objektima i imovini navodeći da preterano konzumiranje alkohola predstavlja rizik po zdravlje.

Velike agencije odbile da učestvuju na pitchu kompanije Audi

0

SVET – Leo Burnett London, Lucky Generals, Ogilvy, Saatchi & Saatchi London i VMLY&R odbili su da učestvuju na pitchu koji je raspisala kompanija Audi, ali nisu želeli da iznose detalje ove odluke.

Mobilna aplikacija u borbi za pismenost

0

REGION – Vlasnici Android mobilnog uređaja pogledaju ekran svog telefona u proseku i do 150 puta dnevno. Istovremeno, stalni je izazov kako u svakodnevnom životu svesti pravopisne i gramatičke greške u pisanju hrvatskog jezika na minimum.

Effie Index 2019: Proglašene najefikasnije agencije i oglašivači

1

SVET – Proglašeni su najefikasnije agencije i oglašivači na svetu prema rezultatima Effie Indexa 2019, koji meri efikasnost i temelji se na prošlogodišnjim rezultatima takmičenja Effie. Najefikasniji brend na svetu je Coca-Cola, dok je Unilever najefikasniji svetski oglašivač, a na prvom je mestu među agencijama istaknut kolumbijski Sancho BBDO.

Jedan izlazi

0

SVET – FCB Njujork i FDA, američka zdravstvena organizacija, uz pomoć IPG inicijative prikazale su sve opasnosti koje zavisnost od cigareta stvara, u novoj video igrici za platformu „The Real Cost”, dostupnoj na Xbox-u.

Kako bi tinejdžerima što vernije prikazali posledice pušenja, platforma „The Real Cost” lansirala je video igru pod nazivom „Jedan izlazi”. Igrica je besplatna za preuzimanje i igrača smešta u jezivu atmosferu paklenog lavirinta iz kog naizgled nema izlaza. Ovaj lavirint simbolizuje put zavisnosti sa kojim se susreću tinejdžeri zavisni od duvana. Od škole, preko bolnice, pa sve do pakla.

Kako istraživanja pokazuju, od svaka četiri tinejdžera koji puše cigarete u srednjoj školi, njih troje nastave da puše i u kasnijim godinama života. Ovo znači da od četvoro onih koji uđu u taj začarani lavirint zavisnosti, samo „Jedan izlazi”.

Kako bi što bolje promovisali igru, FCB Njujork se povezao sa veoma poznatim influenserom u svetu gejminga, Tajlerom Blevinsom, poznatijim kao Nindža, kao i sa nagrađivanim rediteljem Daren Aronofskim, koji je pomogao u izradi trejlera i digitalnog sadržaja u maniru savremenih, popularnih horor filmova.

Detalje kampanje, kao i samu igricu možete pogledati na OneLeaves.com

Izvor: FBC Afirma

SEMPL 28. i 29. novembra u Portorožu!

REGION – Ove godine 28. i 29. novembra u Portorožu u Sloveniji biće održana 21. konferencija SEMPL. Kvalitetan program, odlični govornici i nagrade za medijsku odličnost, i ove godine, pratiće kreativan vizuelni identitet koji su kreirali u slovenačkoj agenciji Futura DDB.