Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 370

Objavljen WARC Rankings 2019

0

SVET – WARC je objavio rezultate svog izveštaja Europe’s Best of the Best, koji predstavlja vrhunske kampanje u regionu i najbolje evropske agencije i brendove u svim aspektima kreativnosti, efikasnosti i medijske izvrsnosti na temelju rezultata ovogodišnjih WARC rangiranja.

Tajna formula video uspeha

Iako ovaj naslov nije u rangu tabloida i ne sadrži FOTO, VIDEO ili 18+ u nazivu, čim ste kliknuli na njega privukao vam je pažnju. Ukoliko jedan običan naslov može to da učini, zamislite šta tek može da uradi video. Što se kaže, ako slika vredi više od hiljadu reči, koliko onda može da vredi video?!

Hack the influence!

0

REGION – Iako je u poslednje vreme aktuelizovan pojam “Influencera”, istina je da historija beleži mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovečanstva. Neki su stvarali umetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove.

Šta Maslov znači brendovima?

0

Kad god posegnemo za nečim sa rafova, kliknemo ‘dodaj u korpu’, odlučimo se za neki proizvod ili uslugu, vođeni smo motivima kojih često nismo svesni. Efikasna komunikacija nas uverava da nam određeni brend pruža baš ono što nam je potrebno, a često i kreira naše potrebe. Abraham Maslov, psiholog čuven po Maslovljevoj hijerarhiji potreba, tvrdio je da ljude ne motiviše želja nego frustracija izazvana nezadovoljenošću neke potrebe.

Globalne kampanje koje su obeležile prvi kvartal 2019.

SVET – Marketing mreža izdvojila je TOP 5 globalnih kampanja koje smo gledali u prvom kvartalu 2019. godine i koje su ostavile najjači utisak na nas. Pogledajte koje smo kampanje izdvojili, možda vam neka od njih bude inspiracija za buduće projekte.

Mindscapes u Beogradu!

0

Širom sveta poznati marketinški eksperti iz Izraela, u okviru modula Direct Media Akademije, koja se održava od 28. do 30. maja u Madlenijanumu, održaće specijalnu radionicu posle koje više ništa nije kao pre – tako barem kažu polaznici njihovih treninga.

Ukupno 15 finalista ulazi u trku za Effie nagradu

0

Specijalni žiri, odabrao je ove godine 15 radova koji će ući u trku za prestižnu Effie Serbia nagradu. Ko će ove godine osvojiti ovu laskavu titulu, koja je prepoznatiljiva u celom svetu, saznaćemo na gala ceremoniji koja će biti organizovana 12. juna.

Produžen rok za prijave za The Gerety Awards!

0

SVET – Krajnji rok za prijave za The Gerety Awards pomeren je za 10. maj, a spisak finalista biće objavljen do 15. juna.

Hackathon in the Port 2019

Softverska kompanija Logate i digitalna zajednica Digitalizuj.Me ove godine organizuju sedmi po redu Hakaton, pod nazivom “Hackathon in the Port 2019”. Hakaton će se održati od 22. do 24. maja u ambijentu najpoznatije crnogorske marine Porto Montenegro. Tema ovogodišnjeg Hakatona je kreiranje kompjuterskih igara.

Tele2 Hrvatska i iProspect nastavljaju saradnju

0

REGION – Nakon uspešne 2018. godine nastavlja se poslovna saradnja između TELE2 Hrvatska i agencije iProspect, specijalizovane za digitalni marketing i članice marketinške grupacije Dentsu Aegis Network.