Na 22. tradicionalnom PRijemu nagrađene najbolje agencije, projekti, inicijative, pojedinci, i kampanje za prethodnu godinu. Na ovogodišnji konkurs stiglo je 56 prijava u 13 kategorija, dok je o najboljima odlučivalo 14 stručnjaka iz oblasti komunikacija.
Stručni žiri proglasio je agenciju New Moment New Ideas Company za najbolju agenciju za odnose sa javnošću za, a ovu prestižnu nagradu primo je predsednik regionalne kompanije New Moment Žarko Sakan.
Pored priznanja za najbolju agenciju godine, New Moment New Ideas Company, takođe, je osvojio nagrade u kategoriji PR komunikacije u integrisanim kampanjama za projekat “Ne dozvoli da pukne” kompanije Hemofarm fondacija, nagradu za Komunikacije u javnoj upravi za projekat otvaranje “Narodnog muzeja u Beogradu” i nagradu u kategoriji Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji za kampanju “Osvežavajuće optimističan – #SOMERSBYizazov” kompanije Carslberg Srbija.
New Moment PR je deo kompanije New Moment New Ideas Company, koja posluje u 10 zemalja Jugoistočne Evrope, sa tradicijom dugom preko 30 godina. Jedna je od vodećih agencija za integralne marketing komunikacije i najnagrađivanija u region.