Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 335

Blic i KSS predstavili Viber stikere košarkaške reprezentacije Srbije!

Košarkaški savez Srbije, media centar sportskog sadržaja vodećeg dnevnog novinskog izdanja i portala Srbije – Blic i Viber predstavili su izuzetno zabavni besplatni Viber stiker paket koji promoviše košarkašku reprezentaciju Srbije – favorita za osvajanje medalja na najvažnijem globalnom košarkaškom takmičenju.

Uticaj advertisinga na društvo je ogroman!

0

Pitali smo kolege iz agencija – da li advertising može da promeni svet? Nebojša Babić, osnivač i kreativni direktor agencije Orange Studio, rekao je…

(Stvarnost) kroz ram bilborda

0

Film Forest Gump je dao, možda, najpogodniju analogiju za ulogu koju spoljno oglašavanje ima u našim životima. Iako protagonista u sopstvenom filmu, Forest je ujedno i puki učesnik ili statista u sijasetu kardinalnih istorijskih događaja koji su oblikovali vreme i zemlju u kojoj je živeo.

Poziv inovatorima da predstave svoja rešenja

Marko Mudrinić, Co-Founder & Managing Director Netokracije, govori za Marketing mrežu koliko se zapravo mediji bave startap ekosistemom u Srbiji i kako da startap bez budžeta zadobije medijsku pažnju i ispriča svoju priču.

Poznat je žiri za nagrade Sempler

REGION – Devetočlani međunarodni žiri za Semplere, nagrade za najbolje medijske strategije u regionu, ove godine vodiće Eva Aljančič, izvršna direktorica u preduzećima HoT mobil i Ventocom.SI. Prijave su već u toku i zatvaraju se 11. novembra 2019. Dobitnici nagrada će biti poznati na konferenciji SEMPL, koja će se održati 28. i 29. novembra 2019. u Portorožu.

Makro vs. mikroinfluenseri – kako odabrati influensera za vaš brend?

0

Influencer marketing predstavlja savremeni oblik marketinga čiju je vrednost za kratak vremenski period spoznao veliki broj brendova.

Advertising je menjao i menjaće svet!

0

Pitali smo kolege iz agencija – da li advertising može da promeni svet? Voljena Daničić, Head of Creative agencije Direct Media United Solutions, rekla je…

Knjiga koja će vam promeniti život!

0

SVET – Sa 200 miliona kopija, koje budu podeljene svake godine, katalog IKEA verovatno je jedno od najčitanijih štampanih izdanja u svetu. Osim što troši 70% svog godišnjeg marketing budžeta na katalog na 324 stranice, IKEA želi obezbediti da katalog za 2020. godinu bude po svemu drugačiji.

Ne čekajte na prilike da se dogode, stvorite ih!

Branka Van Der Linden, osnivač Meaningful Synergies (Kipar), jedna je od mentora u okviru programa edukacije za startape na festivalu KAKTUS 2019. Tim povodom razgovarali smo sa njom o potencijalima startap ekosistema u SEE regionu.

Ioanna Mingou na festivalu #kaktus2019!

0

Ioanna Mingou, Director in Consumer Marketing u kompaniji Mastercard Europe, jedna je od ključnih predavača ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019. Ona će zanimljivim predavanjem na temu „Power of Priceless – Brand Identity Evolution“ otvoriti drugi dan festivala – Dan talenata (powered by Mastercard).