today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako podkastima možete unaprediti svoj brend?

Podkast je unapred snimljen audio program koji korisnici mogu skinuti sa interneta na svoj kompjuter ili telefon i slušati po želji kada im odgovara. Ukoliko se korisnici “pretplate”, što je besplatno, biće obavešteni svaki put kada podkast koji prate objavi novu epizodu.

Prema Google-ovom izveštaju, u 2019. godini se na svetskom nivou reč “podcast” pretražuje preko 10 miliona puta mesečno i predviđa se da će popularnost ovog tipa medija u narednim godinama sve više rasti. Prema istraživanju koje je sproveo Interactive Advertising Bureau , prihodi ostvareni od podkasta u 2017. godini iznosili su 314 miliona dolara, što je 86% više nego u godini pre, a predviđa se da će u 2020. godini ova brojka biti 659 miliona dolara.

Ukoliko vaša ciljna grupa spada u one koji slušaju podkaste, onda svakako treba da razmotrite njihovo uvođenje u svoju strategiju, jer vam značajno mogu unaprediti posao.

Alternativa video i tekstualnom sadržaju
Iako zahtevaju audio opremu i produkciju, snimanje podkasta je mnogo jeftinije od videa. Za razliku od drugih tipova medija i kanala informisanja, podkasti okupiraju pažnju svojih slušalaca, pri čemu im ostavljaju mogućnost da se istovremeno bave nečim drugim. Ovo je danas, kada se ljudi osećaju kao da nemaju dovoljno vremena, velika prednost!

Širenje publike i građenje boljeg odnosa sa njima
Uprkos tome što su podkasti vid jednosmerne komunikacije, njihovi “voditelji” imaju sličnu ulogu kao voditelji radio emisija. Samim slušanjem gradi se bliskija veza sa publikom, za razliku od recimo pisanog teksta koji bi nosio istu poruku. Ljudi slušaju zato što imaju nešto zajedničko sa osobom koja vodi emisiju ili sa brendom koji ona predstavlja. Publika ima priliku da oseti emociju cele priče u glasu voditelja, pa samim tim ima više poverenja u ono što on priča i u sam brend koji se reklamira. Prema istraživanju sprovedenom na 300.000 osoba koje slušaju podkaste, 63% njih je kupilo neki proizvod nakon preporuke voditelja.

Marketing
Osim što možete pokrenuti podkast za svoj brend i time se reklamirati, možete koristiti podkaste drugih da plasirate svoje reklame. Ovo ima jednu veliku prednost, publika koja sluša je “prinuđena” da čuje vašu reklamu. Zašto? Zato što im je lakše da je odlušaju i sačekaju nastavak programa, nego da premotaju i time rizikuju da propuste nešto iz programa. Takođe, kao što smo već spomenuli, publika već ima poverenja u voditelja i sklona je prihvatanju njegove preporuke. Važno je samo izabrati podkaste odnosno brendove koji su relevantni za vašu publiku.

Trend podkasta je u Americi već uveliko razvijen i kontinuirano raste, dok je u Srbiji još uvek u povoju, što vam daje priliku da budete među prvima na našem tržištu i iskoristite sve njegove prednosti.

Izvor: Kliping Beograd

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!