Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 263

Budućnost maloprodaje: Sinergija razumevanja, efikasnosti i empatije

0

Od lokalnih prodavnica u kojima se svi poznajemo, preko hipermarketa sa dvocifrenim brojem kasa, sve do internet portala sa beskonačnom ponudom robe svih namena – sve se preko noći promenilo. Filozofija prodaje, iz perspektive kupca kao i prodavca, iz temelja je poljuljana pandemijom virusa Covid-19, dok su se ljudi našli pred izazovima koji ih odvode u specifične krajnosti.

Confluence marketing koji pravi konfunziju

0

Od pojave reči influenser, pa sve do definisanja značenja i popularizacije ovog termina stalno se provlače mišljenja da neće još oni dugo, doći će i njima kraj, proći će i njihovo vreme… I dok se u stručnim marketinškim krugovima vodila debata da li treba sarađivati sa uticajnima i kada će doći njihov kraj, influenseri su za to vreme nastavili svoj put razvoja. Od detinjastih eksperimenata, pa sve do novih medija i savremenog zanimanja.

Kad je najteže, izađeš na teren i pobediš!

0

Nakon svakog intenzivnog i izazovnog perioda, a onda i određene vremenske distance, korisno je osvrnuti se, analizirati i staviti na papir najjače utiske.

Zašto je tokom izolacije na stotine ljudi delilo svoje uspomene iz Rovinja?

0

REGION – Iako tokom izolacije zbog pandemije koronavirusa nismo mogli fizički posetiti Rovinj, mogli smo ga doživeti virtuelnim putem i to zahvaljujući Maistrinom 3D interaktivnom muzeju Razglednice iz Rovinja. Muzej je to u kojem je svako ko je ikada posetio Rovinj i to zabeležio fotografijom, mogao postati umetnik-izlagač, samo je svoju foto-priču tokom izolacije trebao javno podeliti s Maistrom.

Polaris otkriva kako COVID-19 kriza utiče na advertajzing industriju

0

Iako je došlo do kratkoročnog oporavka ekonomije nakon ukidanja karantina, kriza uzrokovana virusom COVID-19 imaće dugoročne efekte na društvo, poslovanje, potrošačke navike, mobilnost, upotrebu medija i svakako na oglašavanje i advertajzing industriju zaključak je najnovijeg izveštaja agencije Polaris.

Prvi srpski integrisani medij

Kurir televizija počinje sa emitovanjem programa danas u 16 časova. Biće dostupna potpuno besplatno na sajtu Kurir.rs. Na kanalu osam biće dostupna korisnicima MTS IPTV i kablovskog sistema Supernova na teritoriji Srbije, kao i u okviru ponude m:tel-a u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i platforme GO4YOU u dijaspori, a u planu je širenje na ostale kablovske operatere u Srbiji i regionu.

Lansiranjem televizije brend Kurir postao je jedinstvena medijska platforma sa tri kanala komunikacije: dnevnim novinama, veb-sajtom i televizijom, sa istim karakterom, odnosno istom uređivačkom politikom.

Program je koncipiran kao miks informative i zabave. Pored najbržih vesti, gledaoci će moći da uživaju u originalnim domaćim emisijama proizvedenim ekskluzivno za potrebe ove televizije, kao i u bogatom serijskom programu. Bitan segment svakodnevnog programa su uživo uključenja dopisnika širom Srbije.

„Uzbuđeni smo zbog nove NDI tehnologije i inovativnog koncepta u distribuciji sadržaja i organizaciji Kurira, a posebno zbog prilike da, posle višegodišnjeg maštanja, ostvarimo ideju o mediju budućnosti,” izjavio je Predrag Roganović, izvršni direktor kompanije Adria Media Group.

1.000 ZAŠTO, 1 BEO!

0

Agencija SIVO i Confluence Property Management osmislili su i realizovali kampanju za otvaranje BEO shopping centra.

#AdCast: Pauza za event industriju nije strategija!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče osmi po redu #AdCast webinar na temu „Event industrija – kako dalje?“.

Na kojoj ste strani TikTok-a?

Za dve strane TikToka znate samo ako ste na Elitnoj strani TikToka. Ako ste na Straight strani, sada prvi put čujete za dve strane i verovatno ne znate za mafine u frižideru.

Gerila marketing u eri društvenih mreža

0

U post-korona periodu svi svetski brendovi imaju jednu misiju: kako da stvore efektivne kampanje uz minimalne troškove. Klasične strategije nastupa u digitalnom marketingu, saradnja sa influenserima i veliki budžeti za oglašavanje mogli bi privremeno da ustupe mesto gerila marketingu.