Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Moji prvi koraci u advertajzingu i COVID-19

Jasno je da je planetarna kriza pogodila sve – i mala i srednja preduzeća i velike korporacije i agencije i pojedince. U jednom trenutku je delovalo da svi kolektivno možemo da predahnemo i da se stvari vraćaju u normalu. Onda se ispostavilo da smo se lažno ponadali i da se ipak vraćamo u režim #stayathome, ali to više niko tako ni ne zove.

Ukoliko ste početnik u advertajzingu, u ovako izazovnom periodu, kreativni proces često nailazi na razna ograničenja i stvara priličnu dozu panike. U glavi su vam razna pitanja, od onih: O čemu ovi ljudi sada uopšte pričaju?, preko zaglavljivanja na pola puta: Da li mogu uopšte da „dobacim“ do ciljne grupe kojoj se obraćam, a koja je sada još i često uznemirena i uplašena?, do onih finalnih napada kada ste već pri kraju projekta: Da li je poruka jasna? Da li je adekvatna za trenutak u kojem se nalazimo? Da li je primenjiva na sve kanale za koje je namenjena?

Iako je nesigurnost normalna pojava u svakom procesu rada, naročito je izražena u kreativnom procesu koji je otežan okolnostima, zavisi od inspiracije, vreme vam je ograničeno, a pritom kreativni rad nije lako i brzo merljiv. Nešto što je načelno kvalitetno i pametno osmišljeno može da bude neadekvatno trenutku i da kao takvo prođe neopaženo. I obrnuto – nešto što nije toliko kvalitetno može savršeno da se probije u moru poruka zato što je lansirano u pravom momentu i ima dobar insight, iako po mom skromnom mišljenju, ta neka „superkul“ poruka meni, kao pojedincu koji je sklon hejtu, ume da zvuči krajnje banalno.

U tom moru nesigurnosti, ono što je važno jeste PODRŠKA, a nje, barem u ovom periodu, ima na pretek! Vuhuu, odlično!

Podršku nam nude mnogi brendovi i stvaraju nam osećaj jedinstva i pripadnosti. Koliko kreativna industrija odgovara izazovu vidimo po porukama koje su vrlo odmerene, nepretenciozne i pre svega solidarne, ističući zajedništvo kao glavni resurs koji nam pomaže da prebrodimo izazove i izađemo jači. Sa druge strane, retki, ali hrabri nisu čekali savršen trenutak, već su iskoristili ovaj i uspeli su da lansiraju nove brendove koji nemaju veze sa medicinom i zaštitnom opremom. Da, i to je moguće u Srbiji, dakle OVDE i SADA, ukoliko se ne obazirete previše na celokupnu situaciju u zemlji i svetu. Primer jednog takvog brenda je nakit „KI“ Marije Kilibarde.

Kada se sve sabere vidimo da recept za uspeh ne može biti univerzalan, kao i da rešenje ne mora da bude samo jedno. Zato je najvažniji osećaj tokom celog procesa koji vodi do cilja, a ako ste u nekom poslu početnik, važno je da radno okruženje utiče pozitivno i ohrabrujuće na vaš način razmišljanja. Ukoliko vam je svaki dan u glavi poruka: TOGETHER WE CAN DO A LOT, onda je pokretačka energija takva da vi i vaš tim sigurno pobeđujete, a da se iza svojih računara, pored svega, još i sjajno zabavljate.

Za Marketing mrežu tekst napisala: Biljana Makević, Junior Copywriter, OvationBBDO

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!