today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AgencyReport20: U analizu ove godine biće uključeni i preduzetnici!

Treću godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, raspoređene u osam grupa:

  • Agencija za tržišne komunikacije
  • Agencija za marketinška i društvena istraživanja
  • Agencija za odnose s javnošću
  • Agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja
  • Agencija za organizaciju sajamskih nastupa i drugih događaja
  • Agencija za digitalni marketing
  • Agencija za spoljno oglašavanje
  • Agencije za kliping i analizu medija

U studiju #AgencyReport20 biće uključeni podaci o poslovanju agencija iz 2019. godine.

Novina je da će, ove godine, u analizu biti uključeni i preduzetnici koji od 2019. godine imaju obavezu predaju završnog računa Agenciji za privredne registre Republike Srbije.

Kao i prošle godine, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Istraživanje se kao i prethodnih godina sprovodi u dva talasa. Prvi talas započeo je 15. jula i predstavlja prikupljanje podataka od agencija, koje su na mejl dobile link sa upitnikom. Krajnji rok za popunjavanje upitnika je 10. avgust 2020.

Drugi talas predstavlja prikupljanje i analiza javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Vrlo je važno da znamo gde smo, da bi smo znali u kom pravcu želimo da idemo, zato hvala Vam unapred što ćete izdvojiti svoje vreme, učestvovati u istraživanju i na taj način dati svoj doprinos struci i transparetnosti tržišta.

„Marketing mreža pokrenula je studiju Agency Report pre dve godine, a imamo za cilj da ovaj projekat realizujemo svake godine, kako bismo sagledali i predvideli promene na tržištu. Projekat Agency Report pomoći će svim učesnicima na tržištu marketinških komunikacija da sagledaju svoje poslovanje, da ga unaprede i uporede, ali i samom tržištu da postane transparetnije i razvije se u skladu sa standardima tržišta razvijenih zemalja sveta“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs

Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport20

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!