#AgencyReport20: U analizu ove godine biće uključeni i preduzetnici!

Treću godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, raspoređene u osam grupa:

  • Agencija za tržišne komunikacije
  • Agencija za marketinška i društvena istraživanja
  • Agencija za odnose s javnošću
  • Agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja
  • Agencija za organizaciju sajamskih nastupa i drugih događaja
  • Agencija za digitalni marketing
  • Agencija za spoljno oglašavanje
  • Agencije za kliping i analizu medija

U studiju #AgencyReport20 biće uključeni podaci o poslovanju agencija iz 2019. godine.

Novina je da će, ove godine, u analizu biti uključeni i preduzetnici koji od 2019. godine imaju obavezu predaju završnog računa Agenciji za privredne registre Republike Srbije.

Kao i prošle godine, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Istraživanje se kao i prethodnih godina sprovodi u dva talasa. Prvi talas započeo je 15. jula i predstavlja prikupljanje podataka od agencija, koje su na mejl dobile link sa upitnikom. Krajnji rok za popunjavanje upitnika je 10. avgust 2020.

Drugi talas predstavlja prikupljanje i analiza javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Vrlo je važno da znamo gde smo, da bi smo znali u kom pravcu želimo da idemo, zato hvala Vam unapred što ćete izdvojiti svoje vreme, učestvovati u istraživanju i na taj način dati svoj doprinos struci i transparetnosti tržišta.

„Marketing mreža pokrenula je studiju Agency Report pre dve godine, a imamo za cilj da ovaj projekat realizujemo svake godine, kako bismo sagledali i predvideli promene na tržištu. Projekat Agency Report pomoći će svim učesnicima na tržištu marketinških komunikacija da sagledaju svoje poslovanje, da ga unaprede i uporede, ali i samom tržištu da postane transparetnije i razvije se u skladu sa standardima tržišta razvijenih zemalja sveta“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs

Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport20


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari