Početkom ove nedelje Instagram feed počele su da preplavljuju crno-bele fotografije žena, mahom poznatih ličnosti nastalih u okviru izazova #WomenSupportingWomen sa heštegovima #challengeaccepted, #womensupportingwomen, and #blackandwhitechallenge.
Mehanizam izazova se sastoji u tome da žena taguje svoje prijateljice koje prihvataju izazov, postavljajući svoju crno-belu fotografiju. Teško je utvrditi kako i kada je sve počelo, da li sa Anom Paulom Padrao, novinarkom iz Brazila ili se izazov naslanja na priču reporterke magazina Times Tariro Mzezeve, koja je bila razočarana količinom nasilja i smrti žena u Turskoj. Bilo kako bilo, ideja je potekla upravo od crno-belih fotografija žena koje su stradale u Turskoj.
“Budi svoja. Ostani posebna. Za svaku od nas.”
Ne, nije reč o reklami za žensku kozmetiku… Maltesers i SIVO su prihvatili izazov i proširili ga na region, zahvaljujući responzivnosti marketinga u realnom vremenu uspeli smo da pokrijemo 6 tržišta.
Maltesers kao brend naklonjen ženskoj populaciji neizostavan je partner u pružanju podrške ženama. Uloga brenda je da bude prepoznatljiv i relevantan, a Maltesers se zalaže za prava žena i njihove slobode. Uspeli smo da iskoristimo izazov i u roku od jednog dana iskordinišemo i objavimo Instagram post i story u 6 država.
Tajming je u digitalnom svetu jedna od najvažnijih stavki.
Ovog puta vreme je bilo na ženskoj strani.
Autorka teksta: Jelena Delibašić, agencija SIVO