Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 256

Objavljena Forbes TOP 100 lista najvrednijih brendova za 2020.

0

SVET – Na Forbsovoj listi TOP 100 najvrednijih brendova, u odnosu na prošlu godinu, situacija na vrhu liste je nepromenjena. Apple je i dalje nadmoćan, sa vrednošću brenda od 241 milijarde dolara. Na drugom mestu nalazi se Google sa zabeleženim rastom od 24%, dok je treće mesto zauzeo Microsoft sa rastom vrednosti breda za 30%.

Otvoreno kao nikada do sada!

0

SVET – Otkako je pandemija Covid-19 uzdrmala svet, Coca-Cola je pauzirala svoje marketinške aktivnosti kako bi pružila podršku trgovcima i zajednicama. Ovaj gigant se takođe obavezao da će donirati preko 100 miliona dolara pomoći globalno, kako bi pomogao opravku nakon krize.

Prihodi medija od marketinga u Srbiji u 2019. iznosili 210 miliona evra

Prihodi medija od marketinga u Srbiji su prošle godine iznosili 210 miliona evra. Rast tih prihoda se u medijskom biznisu opisuje kao glavni faktor opstanka brojnih redakcija u zemlji, suočenih sa padom tiraža ili pojavom novih medija sa nejasnim vlasničkim ili finansijskim strukturama.

You Can’t Stop Us!

0

SVET – Kompanija Nike i agencija Wieden+Kennedy kreirali su novi video kao deo kampanje „You Can’t Stop Us“, a koji je za samo jedan dan ima blizu 8 miliona pregleda.

UEPS: Kreativna industrija u Srbiji u veoma teškoj situaciji

0

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) uradilo je tokom jula anketu među svojim članstvom na temu Stanje i perspektive u kreativnoj industriji Srbije u kontekstu aktuelnih dešavanja vezanih za Covid 19, a na bazi objavljenih rezultata istraživanja koje su zajednički sproveli PKS i USAID i po kojima je kreativna industrija među najpogođenijima Covid krizom.

Efikasnost i merljivost danas su dva ključna prioriteta oglašivača!

0

Marija Matić, Head of VIDA, specijalno za Marketing mrežu, govori o inovaciji u plasiranju TV reklama.

#AdTalk sa Dušanom Kosanovićem

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

Moji prvi koraci u advertajzingu i COVID-19

0

Jasno je da je planetarna kriza pogodila sve – i mala i srednja preduzeća i velike korporacije i agencije i pojedince. U jednom trenutku je delovalo da svi kolektivno možemo da predahnemo i da se stvari vraćaju u normalu. Onda se ispostavilo da smo se lažno ponadali i da se ipak vraćamo u režim #stayathome, ali to više niko tako ni ne zove.

Objavljen spisak zvaničnih blogera festivala #kaktus2020!

0

Marketing mreža objavila je spisak zvaničnih blogera 6. festivala integrisanih komunikacija KAKTUS 2020.

Kopirajter u doba korone

0

Neposredno pred proglašenje vanrednog stanja ja se nešto prehladim. Kažu mi sa posla ne mrdaj, ne dolazi na posao, ostanem kod kuće, ne bilo mi teško. Veselim se, sedim kod kuće i to već ni zbog toga što sam u tom trenutku prehlađen, već zato što sam nešto pre toga bio polu-prehlađen.