today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Apatinska pivara i ove godine poziva na odgovornu konzumaciju alkohola

U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ Apatinska pivara donirala je Upravi saobraćajne policije 50.000 usnika za alkometre doprinoseći na taj način masovnijem testiranju vozača, a time i boljoj prevenciji, većoj sigurnosti i bezbednosti učesnika u saobraćaju.

U saradnji sa Upravom saobraćajne policije ova kompanija skoro deceniju i po kroz kampanju „Kad pijem ne vozim“ apeluje na odgovornu konzumaciju alkohola, kao i bezbednu i sigurnu vožnju.

Proteklih godina u okviru kampanje Apatinska pivara donirala je 125 najsavremenijih alkometara Upravi saobraćajne policije u nameri da udruženim snagama edukuje javnost o značaju sigurne i bezbedne vožnje. Nastavljajući kampanju, i ove godine apeluje na sve vozače, da, ako su konzumirali alkohol, ne sedaju za volan, već da pozovu prijatelja, taksi, prošetaju ili sačekaju autobus.

„Kampanju Kad pijem ne vozim realizujemo i ove godine čak i kada nema velikih okupljanja i festivala jer smo svesni koliko kontinuiran pristup edukaciji javnosti o važnosti odgovorne konzumacije može umanjiti stepen rizičnog ponašanja i vožnje pod dejstvom alkohola. Odgovornost za volanom ne sme da ima izgovor, zato je i naša dugogodišnja posvećenost ovoj kampanji usmerena na to da sarađujući sa saobraćajom policijom damo svoj doprinos u edukaciji svih učesnika u saobraćaju“, izjavio je Danilo Pušonja, direktor Apatinske pivare i dodao da je to i globalni cilj kompanije Molson Coors Beverage Company da do 2025. godine kroz partnerstva sa globalnim proizvođačima alkoholnih pića smanje neodgovornu i neprimerenu konzumaciju alkohola za 10%.

Apatinska pivara će u okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ tradicionalno obeležiti Svetski dan odgovorne konzumacije piva – 16. septembar podsećajući svoje zaposlene, kupce i potrošače na pravila odgovorne konzumacije i odgovorno ponašanja u saobraćaju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!