today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Neka prijava bude kratka, dramatična i pametna barem koliko i sama ideja!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Mirka Modrinić, kreativna direktorka agencije Pristop Slovenija, rekla je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Moja interesovanja su profesionalno, ali i inače vezana za komunikaciju, zanima me „jezik“ filma, dizajna, mode, način na koji komuniciramo verbalno i neverbalno. Pratim ili barem pokušavam pratiti šta se događa na svim tim poljima. Studirala sam komparativnu književnost i knjige su i danas moj najdraži način opuštanja, ali i učenja. Obično čitam po nekoliko knjiga odjednom u zavisnosti od raspoloženja.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u Sloveniji?
Struka se gradi postavljanjem određenih kriterijuma i mentorstvom. Vrlo je važno već u internoj selekciji unutar agencije postaviti određene kriterijume i tako graditi agencijsku kulturu. Pristop kao najveća slovenska agencija na taj način uveliko utiče na stanje u struci uopšteno. Mentorstvo je način da struka privuče i zadrži mlade ljude koji agenciju onda vide kao mesto razvoja i napretka.

Kako ocenjuješ položaj žena u marketingu u Sloveniji?
Žene su uvek činile dobar deo zaposlenih u marketingu, iako zapravo nikad nisam razmišljala o toj podeli niti o tome da su mi kao ženi neke stvari otežene ili nedostupne. Taj način razmišljanja ili zapravo nerazmišljanja o tome danas vidim kod svojih mlađih koleginica i to me veseli. Isto tako puno je više podrške među ženama i networkinga koji je nekad bio više svojstven muškarcima. Ljudi u našoj industriji su uvek bili progresivni i inkluzivni što je jedan od razloga zašto volim svoj posao.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Neka prijava bude kratka, dramatična i pametna barem koliko i sama ideja.

​Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!