#kaktus2020: Oglašavanje nam daje slobodu da stvorimo svet u kojem bi želeli živeti!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Robert Bohinec, kreativni direktor u agenciji Futura DDB (Slovenija) rekao je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Ja sam „advertising geek“. To znači da mi je advertizing hobi u slobodnom vremenu. Više od 14 godina gotovo svakodnevno gledam radove iz celog sveta i trudim se da kreiram radove, koji bi bili kreativno sveži u Sloveniju u svetu. Oglašavanje mi daje slobodu da stvorim svet u kojem bih želeo živeti​.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u Sloveniji?
Trudim se uneti vrednost u svaki projekat u kojem sarađujem, uvek razmišljajući o brendu.

Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Sloveniji?
Za vanserijske talente uvek ima mesta pod suncem i u Sloveniji se, srećom, još uvek prepoznaju i cene.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?​
Najvažnija stvar je da je rad 100% relevantan za brend koji oglašava. Takođe, važno je da je originalan i probudi pravu emociju. Ako i još iskoristi zeitgeist moment, onda će biti nagrađen visokim bodovima.

​Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari