Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 209

Branka Batričević članica evropskog žirija IAB MIXX Awards

0

Branka Batričević, IMC direktorka agencije Drive članica je evropskog žirija MIXX Awards koje dodeljuje IAB Europe. Nagrade MIXX najznačajnije su u oblasti digitalnog marketinga i za cilj imaju prepoznavanje najboljih digitalnih kampanja iz cele Evrope.

Otvorene prijave za Golden Drum 2021

0

REGION – Organizatori Golden Drum otvorili su prijave za dodelu nagrada. Nova struktura takmičenja koja uvodi sekcije One-Channel, Omni-Channel, Craft i Creative Business Excellence Drum, kao i posebne grupe koje prikazuju lokalni duh, radove u korist dobrobiti društva, kao i radove nastale kao odgovor na pandemiju korona virusa, osmišljena je da nagradi najbolje kreativce i kreativna poslovna rešenja.

#izazov2021: Najbolji brendovi imaju snagu da u nama izazovu emociju!

0

Nikola Đorđević, Regional Marketing Manager u kompaniji Nike i jedan od panelista na forumu IZAZOV 2021 na temu „Brand Purpose„, govori za Marketing mrežu o autentičnim i dugovečnim brendovima.

Produkcija sa većom slobodom bila bi vredan član kreativnog tima!

0

Luka Jovanović, osnivač i direktor produkcijske kuće LCF Media, specijalno za Marketing mrežu govori o saradnji agencije i produkcije, kao i na koji način kvalitetna postprodukcija može da „oživi“ osrednju ideju.

Najsnažnije sportiskinje

0

SVET – Kompanija Nike i agencija Wieden + Kennedy u najnovijoj kampanji za brend Nike M pozdravljaju i navijaju za mame kao najsnažnije sportiskinje.

#izazov2021: Živimo u vremenu brenda!

0

Aleksandra Savić, Senior Brand Manager u kompaniji Bambi i jedna od panelista na forumu IZAZOV 2021 na temu „Brand Purpose„, govori za Marketing mrežu koja je svrha brenda i očekuje li se od brendova danas da „zauzmu stav“.

Šanavala Concept Store otvara račun u Sberbank

0

REGION – Ove nedelje Sberbank je integrisanom kampanjom na hrvatskom tržištu predstavila novu komunikacijsku platformu „Stopama boljeg života“, osmišljenu od strane Šanavala Concept Store-a.

Nova platforma ima za cilj predstaviti sve prednosti banke za krajnje korisnike bankarskih usluga; u prvoj fazi viziju Sberbank i novi krovni slogan, a u dugoj fazi mnogobrojne bankarske proizvode poput kredita, kartica i digitalnog bankarstva. TV spot za prvu fazu uspešno je kreiran u saradnji za Val produkcijom i redateljem Mariom Mlakarom.

Povodom predstavljanja nove kampanje iz Šanavale poručuju: “Srećni smo što je naš predlog pobedio na pitchu, te što smo dobili priliku raditi za renomirani međunarodni brend kao što je Sberbank. U Sberbank vidimo pouzdanog partnera orijentisanog na moderan i agilan pristup poslovanju. S obzirom na to, osim dugoročne uspešne saradnje u market-inškom smislu, verujemo da je smo pronašli i svoju banku.”

Client: Sberbank
Agency: Šanavala Concept Store
Director: Mario Mlakar
DOP: Luka Trajković
Production: Val Produkcija

iProspect postaje nova medijska agencija

SVET – Grupacija za marketinške komunikacije, dentsu, zvanično je širom sveta lansirala potpuno novi iProspect – digitalnu end-to-end medijsku agenciju.

#izazov2021: Kralj je mrtav, živeo kralj!

0

Marin Šimurina, Managing Director agencije SIVO i jedan od panelista na forumu IZAZOV 2021 na temu „Make ADVERTISING bigger„, govori za Marketing mrežu ko kreira reputaciju struke u Srbiji i koja je tu uloga agencija, brendova i medija.

Onlajn portali i društvene mreže – primarni izvor informacija poslovne javnosti u Srbiji

0

Da su internet mediji preuzeli primat kao svakodnevni izvor informacija potvrđuju i rezultati istraživanja po kojima su internet portali prvi izvor informacija za 58 odsto ispitane poslovne javnosti u Srbiji, pokazuju rezultati godišnjeg istraživanja koje sprovodi Chapter 4 PR, agencija za usluge u oblasti odnosa s javnošću.