Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 209

#izazov2021: Menadžment kompanija – najveći izazov, ali i najveća prilika za PR industriju

0

Patrik Schober, Managing Partner u PRAM Consulting (Češka) i keynote speaker na forumu IZAZOV 2021, za Marketing mrežu govori šta su najveći izazovi PR industrije u ovom trenutku i da li se očekuje povećanje investicija u narednih pet godina.

#izazov2021: Održivost ima potencijal da promeni odnos organizacije prema potrošačima i zajednici

0

Ljiljana Radosavljević, Menadžer javnih politika i korporativnih komunikacija kompanije Marbo Product, članice PepsiCo grupe i jedna od panelista na forumu IZAZOV 2021 na temu „Sustainability as Your Best Business Strategy„, govori za Marketing mrežu da li je „sustainability“ reč koja će obeležiti 2021. godinu.

disqourse. – jedinstveno digitalno rešenje za organizacijski i timski razvoj

0

REGION – Hrvatska kompanija VETTURELLI predstavila je disqourse. – jedinstveno digitalno rešenje za organizacijski i timski razvoj.

#izazov2021: Transparentno komuniciranje veoma je bitan faktor u odnosu klijent-agencija

0

Nataša Pavlović, direktorka marketinga u kompaniji Mercator-S i jedna od panelista na forumu IZAZOV 2021 na temu „Koliko vredi agencijski rad?„, govori za Marketing mrežu da li je transparentno komuniciranje finansijskog dela saradnje preduslov za uspešnu „vezu“ na relaciji klijent-agencija.

Hashtagovati ili ne hashtagovati, pitanje je sad!

U svetu advertajzinga, o hashtagovima se previše priča, a premalo kaže. Hashtagovi su za većinu digitalnih kampanja ono što je rima za ATL, kada ih pronađeš misliš da si rešio zadatak. Istina ne može biti dalja.

#izazov2021: Plaćanje agencija na osnovu rezultata mogao bi da bude pravi pristup

0

Danka Trbojević, Managing Director agencije Drive i moderator panela „Koliko vredi agencijski rad?“ na forumu IZAZOV 2021, govori za Marketing mrežu da li je plaćanje agencija na osnovu rezultata rada svetlo na kraju tunela i kada je pravi trenutak za razgovor o povećanju agencijske naknade.

Tamara Jokanović među 40 najboljih mladih lidera Jugoistočne Evrope

0

Tamara Jokanović, generalna direktrorka agencije za integrisane komunikacije Represent Communications, svrstana je u top 40 mladih lidera Jugoistočne Evrope, do 40 godina.

Giveaway kao deo moderne poslovne strategije

0

Pitate se da li su pokloni dobar marketing? Zašto da ne? Vi time dajete vašoj zajednici, ali daje i ona vama.

#izazov2021: Za klijenta veliko je zadovoljstvo kada je pitch uspešan!

0

Andrej Krajner, Communications Director u NLB d.d. (Slovenija) i jedan od panelista na forumu IZAZOV 2021 na temu „Pitchvajz„, govori za Marketing mrežu o nedavno završenom regionalnom pitchu koji je organizovala NLB Grupa i šta znači kvalitetan pitch iz ugla klijenta.

Brendovi treba da doprinesu unapređenju zdravlja potrošača!

0

Vukašin Cicmil, direktor prodaje i marketinga u Fabrici dečije hrane (BFF), specijalno za Marketing mrežu govori o odgovornosti brendova i kako zadovoljiti potrebe „osvešćenih“ generacija X, Y, Z, Alfa, koji mnogo više vode računa o zdravoj ishrani i zdravom životu.