today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Loco – tvoja doza ludila!

Već više od pola veka kompanija Bambi je deo svake porodice. Iz godine u godinu prave brojna lepa iznenađenja, a tako su započeli i ovu 2021. godinu, kada su nas prijatno iznenadili novim proizvodom zvanim LOCO.

Ipak, priča o LOCO napolitankama počela je mnogo ranije, još 2019. godine kada je postavljeno pitanje: „Zašto se ne bi napravila jedna skroz drugačija, ukusnija i luđa napolitanka? Nešto što će oboriti s nogu mlađu generaciju, a starijoj pružiti skroz novi doživljaj poznatog proizvoda?“

Tokom lude 2020. ideja se u potpunosti definisala i ljudi iz Bambija su krenuli u realizaciju.

Realizacija jedne LOCO ideje
Kako bi LOCO ideja postala stvarnost, bilo je potrebno da se sklopi mnogo kockica. Bambijevi alhemičari iz proizvodnih pogona mesecima su kombinovali i isprobavali različite recepture i kombinacije ukusa.

Na kraju, došli su do 4 odabrana: Slana karamela i kirkiriki, Narandža sa komadićima kakao zrna, Bela čokolada sa cimetom i bademom i Kokos i mleko.

Nakon dugog i predanog rada, trud se isplatio. LOCO je ugledao svetlost dana u januaru 2021. godine.

Nova, luđa napolitanka je stigla
Bambijeva prodajna sila uradila je neverovatan posao. Od najmanje trafike do najvećeg hiper marketa, LOCO se preko noći pojavio u prodavnicama širom Srbije.

Dok su se na terenu LOCO kvadratići slagali, agencija T&T Brand Factory je već uveliko radila na 360 kampanji čiji je cilj bio podizanje awareness-a i predstavljanje novog brenda potrosačima putem originalne komunikacije koja će pokrenuti ljude da polude za LOCO napolitankom.

Kampanja je započela tajnovito i T&T Brand Factory ekipa nam je zagolicala maštu tizerom koji je izazvao sjajne reakcije kako u realnom tako i u digitalnom svetu. Kreativnim porukama i pitanjima brend je postavljen u kontekst aktuelnosti i dodeljen mu je zabavan karakter. Kroz OOH formate bile su pokrivene sve prometne lokacije kako u Beogradu tako i u ostalim većim gradovima Srbije.

Do The Locomotion!
A onda… Onda se sa TV ekrana začula legendarna pesma „LOCOMOTION“ Eve Bojd zvane „Little Eva“ koja je pokrenula opšte ludilo! Jedna od prvih i najpoznatijih plesnih pesama u istoriji muzike koju su kasnije izvodile mnoge svetske i regionalne zvezde bila je inspiracija za ceo LOCOMOTION koncept.

Atraktivna launch kampanja učinila je da za LOCO čuju svi… I da zaigraju uz ludi LOCO ples! Kampanju su pratili i zanimljvi key visuali koji su krasili bilborde širom Beograda. LOCO je bio tema najrelevantinijih štampanih i digitalnih medija, sam brend je bio prisutan na digital kanalima dok se na društvenim mrežama uveliko krenulo sa stvaranjem LOCO zajednice.

Sve to dovelo je i do sjajnih rezultata! U prvoj nedelji Bambi je za samo mesec i po dana prodaje premašio i planirane volumene.

A  što je najbolje od svega ludilo je tek počelo!

Autor teksta: T&T Brand Factory

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!