Već više od pola veka kompanija Bambi je deo svake porodice. Iz godine u godinu prave brojna lepa iznenađenja, a tako su započeli i ovu 2021. godinu, kada su nas prijatno iznenadili novim proizvodom zvanim LOCO.
Ipak, priča o LOCO napolitankama počela je mnogo ranije, još 2019. godine kada je postavljeno pitanje: „Zašto se ne bi napravila jedna skroz drugačija, ukusnija i luđa napolitanka? Nešto što će oboriti s nogu mlađu generaciju, a starijoj pružiti skroz novi doživljaj poznatog proizvoda?“
Tokom lude 2020. ideja se u potpunosti definisala i ljudi iz Bambija su krenuli u realizaciju.
Realizacija jedne LOCO ideje
Kako bi LOCO ideja postala stvarnost, bilo je potrebno da se sklopi mnogo kockica. Bambijevi alhemičari iz proizvodnih pogona mesecima su kombinovali i isprobavali različite recepture i kombinacije ukusa.
Na kraju, došli su do 4 odabrana: Slana karamela i kirkiriki, Narandža sa komadićima kakao zrna, Bela čokolada sa cimetom i bademom i Kokos i mleko.
Nakon dugog i predanog rada, trud se isplatio. LOCO je ugledao svetlost dana u januaru 2021. godine.
Nova, luđa napolitanka je stigla
Bambijeva prodajna sila uradila je neverovatan posao. Od najmanje trafike do najvećeg hiper marketa, LOCO se preko noći pojavio u prodavnicama širom Srbije.
Dok su se na terenu LOCO kvadratići slagali, agencija T&T Brand Factory je već uveliko radila na 360 kampanji čiji je cilj bio podizanje awareness-a i predstavljanje novog brenda potrosačima putem originalne komunikacije koja će pokrenuti ljude da polude za LOCO napolitankom.
Kampanja je započela tajnovito i T&T Brand Factory ekipa nam je zagolicala maštu tizerom koji je izazvao sjajne reakcije kako u realnom tako i u digitalnom svetu. Kreativnim porukama i pitanjima brend je postavljen u kontekst aktuelnosti i dodeljen mu je zabavan karakter. Kroz OOH formate bile su pokrivene sve prometne lokacije kako u Beogradu tako i u ostalim većim gradovima Srbije.
Do The Locomotion!
A onda… Onda se sa TV ekrana začula legendarna pesma „LOCOMOTION“ Eve Bojd zvane „Little Eva“ koja je pokrenula opšte ludilo! Jedna od prvih i najpoznatijih plesnih pesama u istoriji muzike koju su kasnije izvodile mnoge svetske i regionalne zvezde bila je inspiracija za ceo LOCOMOTION koncept.
Atraktivna launch kampanja učinila je da za LOCO čuju svi… I da zaigraju uz ludi LOCO ples! Kampanju su pratili i zanimljvi key visuali koji su krasili bilborde širom Beograda. LOCO je bio tema najrelevantinijih štampanih i digitalnih medija, sam brend je bio prisutan na digital kanalima dok se na društvenim mrežama uveliko krenulo sa stvaranjem LOCO zajednice.
Sve to dovelo je i do sjajnih rezultata! U prvoj nedelji Bambi je za samo mesec i po dana prodaje premašio i planirane volumene.
A što je najbolje od svega ludilo je tek počelo!
Autor teksta: T&T Brand Factory